AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Hei, Liker ikke å bruke bh (heller ikke sports bh'er, og for løse type bh'er sklir bare oppover). Blir også anspent/jeg endrer pustemønster når jeg må bruke bh. Har veeeeldig små bryst, så bh er strengt tatt ikke nødvendig, men ønsker å bruke noe for å dekke brystvortene på jobb. Har prøvd nippelcovers i tynn tapevariant (men synes de bulker seg), også geleaktige nippelcovers i rund (men synes de stikker for mye ut under en singlet eller t-skjorte). For lenge siden kjøpte jeg den varianten med selvklebende bh som ser ut som 2 litt avlange kyllingfileter😅), men synes også denne stakk for mye ut på brystene å virka unaturlig. Noen med små bryst som har prøvd den selvklebende varianten hvor toppen ser ut som kaninører? Blir denne også stikkende veldig ut? Eventuelt den varianten man snører igjen foran? Har ikke lyst å se ut som jeg har store bryst- og neste gang noen ser meg er jeg i liten bikini som viser hvor flatbrysta jeg er😅 Anonymkode: a0b7a...5b2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Jeg likte de med kanin ører 😃kjøpe de på Cubus. De er mindre enn de kylling file skålene men større enn silikon nippel covere. Så de satt penere. Har prøvd alle du nevnte, utenom den med snøring, synes det virker rart. Anonymkode: bc664...e7f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Om du absolutt føler at du må bruke et ekstra lag tøy under skjorter, bruk en trøye. Ingen menn i hele verden føler behovet for å Dekke til sine brystvorter, og de er faktisk prikk like våre brystvorter, så hvorfor i huleste skulle vi behøve å dekke til våre brystvorter? BH brukes for å gi støtte til en stor byste og for å forhindre ryggplager. Så fremt du ikke har behov for det, behøver du ikke bruke noe som helst annet enn vanlig tøy. Anonymkode: eba29...cae 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 På 9.8.2020 den 16.47, AnonymBruker skrev: Jeg likte de med kanin ører 😃kjøpe de på Cubus. De er mindre enn de kylling file skålene men større enn silikon nippel covere. Så de satt penere. Har prøvd alle du nevnte, utenom den med snøring, synes det virker rart. Anonymkode: bc664...e7f Takk for tips😃 Endte opp med å bestille noe lignende på nett, håper de gjør susen😃 Anonymkode: a0b7a...5b2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du absolutt føler at du må bruke et ekstra lag tøy under skjorter, bruk en trøye. Ingen menn i hele verden føler behovet for å Dekke til sine brystvorter, og de er faktisk prikk like våre brystvorter, så hvorfor i huleste skulle vi behøve å dekke til våre brystvorter? BH brukes for å gi støtte til en stor byste og for å forhindre ryggplager. Så fremt du ikke har behov for det, behøver du ikke bruke noe som helst annet enn vanlig tøy. Anonymkode: eba29...cae Venta neste en slik kommetar. Jeg ser poenget ditt, men det handler om å ta hensyn til andre i jobben. Jeg jobber i en hjelperrolle med mennesker med ulike utfordringer, en del er også av "den eldre garden" som nok iallefall kan finne på å reagere på synlige, kvinnelige brystvorter. I tillegg jobber jeg med en del yngre hvor jeg er en slags "terapeut". Det kan være nyskilte unge menn som jeg kommer i tett relasjon til, og hvor jeg hverken ønsker å fremstå for feminin/seksualisert, både mht dem, men også for å beskytte meg selv for å forebygge misforståelser. Nå kan mange si at brystvorter ikke støter noen, men det vil være uprofesjonelt av meg å tenke noe annet. Å jeg har en jobb som gjør at at å putte på en ekstra trøye ikke nødvendigvis fungerer av ulike årsaker. Anonymkode: a0b7a...5b2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venta neste en slik kommetar. Jeg ser poenget ditt, men det handler om å ta hensyn til andre i jobben. Jeg jobber i en hjelperrolle med mennesker med ulike utfordringer, en del er også av "den eldre garden" som nok iallefall kan finne på å reagere på synlige, kvinnelige brystvorter. I tillegg jobber jeg med en del yngre hvor jeg er en slags "terapeut". Det kan være nyskilte unge menn som jeg kommer i tett relasjon til, og hvor jeg hverken ønsker å fremstå for feminin/seksualisert, både mht dem, men også for å beskytte meg selv for å forebygge misforståelser. Nå kan mange si at brystvorter ikke støter noen, men det vil være uprofesjonelt av meg å tenke noe annet. Å jeg har en jobb som gjør at at å putte på en ekstra trøye ikke nødvendigvis fungerer av ulike årsaker. Anonymkode: a0b7a...5b2 Men brystvorter er ikke feminint, det er likt hos begge kjønn og dermed kjønnsnøytralt. Hvis disse menneskene som du jobber med ikke tåler å se konturene av en brystvorte under klærne, er det de som har problemer. Og at den eldre garde liksom ikke skulle tåle det tror jeg ikke noe på. BH-er med vatterte skåler er en såpass moderne innretning at jeg ikke kan tenke meg at noen av dagens eldre ikke skulle tåle å se konturene av en kroppsdel gjennom klærne. Husk på at det på langt nær var like vanlig å bruke BH da de var unge, som det det er nå i vårt moderne samfunn der vi har adoptert en puritanistisk tankegang fra bl.a. USA. Disse vrangforestillingene dine er så nye at de ikke gjelder for den eldre garde. Anonymkode: eba29...cae 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 https://www.lindex.com/no/p/7993371-70-hvit-myk-bh-med-somlos-ribbestrikket-v-hals Jeg kjøpte denne for noen uker siden, utrolig behagelig! Anonymkode: e1dea...5ce
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #8 Skrevet 14. august 2020 Nippel cover feks fra HM Anonymkode: 437c1...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå