Gå til innhold

Karbo-redusert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som spiser karboredusert her? Altså ikke ren lavkarbo, men likevel mindre enn «normalt» hva enn det er🙈

fungerer det? 

hva er alternativene til snacks i helgen, og føles det greit å leve slik?
vil gjerne gjøre endringer jeg kan leve med, samtidig med at jeg skulle ønske jeg kunne kutte karbs/ og sukker uten å savne det😅

Anonymkode: 3294a...9b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever karbo. og kcal redusert. Kroppen og magen min fungerer så mye bedre. Nå har jeg spist sånn siden april.

Skeiet litt ut med karbo. i sommer. Merket med en gang på kroppen at det ikke var godt. Oppblåst, å følte meg tung i kroppen. Nå har jeg irritabel tarm også da.

Men siden jeg er ganske streng til vanlig, reagerer ikke kroppen  med en gang jeg f. eks. tar meg et rekesmørbrød med vanlig brød. Kan også spise både litt chips og sjokolade. Men skeier jeg ordentlig ut med sukker en kveld får jeg veldig oppblåst mage.

Jeg syns det føles veldig godt å leve sånn. Merker på hele meg at kroppen har det godt med dette kostholdet.

Spiser mye grønnsaker, salater og frukt/bær (der sjekker jeg ikke karbo.), men det går mest i ananas, kiwi, vannmelon, jordbær og bringebær. Reagerer litt på eple.

Ellers går det mye i egg, rent kjøtt, fisk og sjømat. Cottage cheese med 0,0% yoghurt. Mager kesam er godt.

Jeg har aldri takket nei til et måltid ute, så føler meg ikke hemmet av det. Gjør bare andre valg i forkant/etterkant.

Funnet det som funker for meg. Lettere å holde det slik når man merker at kroppe  responderer bra på det.

Anonymkode: ea4c7...fb3

• Liker 1
Skrevet

Altså nå spiser jeg lavkarbo men her er ihvertfall det jeg bruker som snacks. 
Mannen er ikke lavkarbo men spiser det også. 
Sprøstekte osteskiver med guacamole dipp. 
Peanøtter.
Bacongull. 
Smoothier. 
Kesam med bær. 
Jordbær med fløte og sukrinnelis. 
Atkinsbarer. 
Sjokolade sukkerfri. 
Diverse godteposer fra helsekost. 
Ost og lavkarbo knekkebrød. 
Paprika med krydderost. 
Agurk med rømmedipp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...