Gå til innhold

Plante i gullfiskebolle

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal sette en aloe vera-plante som jeg har i en gullfiskebolle. Tror det kan bli fint.

Men det trengs vel lecakuler eller noe i bunnen. Eller noe annet. Kan jeg bruke noen steiner kanskje? Noen som har noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Bare dytter denne opp, for jeg vil så gjerne ha svar fra noen som vet...

Skrevet

Kan du ikke sette hele potta oppi da...og dekke rundt med småstein, leca eller noe annet.

Skrevet

Du skal vel ikke ha den i bollen sammen med gullfisken?? Husk at Aloe Vera er en kaktus, og kaktuser skal ikke ha så mye vann...

Gjest Violetta
Skrevet (endret)

Nei gullfiskene er død for flere år siden. :ler2: Har bare en tom gullfiskebolle og en aloe vera-plante. Tror nok jeg velger løsningen med steiner i bunnen som jeg så setter planten med potte oppå.

PS! Aloe Vera er en sukkulent og ikke en kaktus.

Endret av Violetta
Gjest filosofia
Skrevet

Nå satt jeg her og laget meg noen bilder i hodet, og ble helt i affekt på gullfiskens vegne... :grine2:

Gjest Violetta
Skrevet
Nå satt jeg her og laget meg noen bilder i hodet, og ble helt i affekt på gullfiskens vegne...  :grine2:

:ler:

• 4 måneder senere...
Skrevet

hehe :hoho: stakkars gullfisk!!!!jo d va jo en god ide syns jeg....det er jo både fine steiner,sand,fiber og gele du kan ha oppi...masse fint i blomsterbutikkene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...