AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Del Skrevet 9. august 2020 Fotmaske-fotposer. Funker de? Flasser den harde hunden av? Anonymkode: dd383...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Del Skrevet 9. august 2020 Hvis du har mye hard hud er det bortkastet. Da bør du koste på deg en time hos fotterapeut. Hvis du har bare litt funker det fint. Anonymkode: 1810c...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 9. august 2020 #3 Del Skrevet 9. august 2020 Fungerer helt fint, jeg har prøvd de fra normal til 40 kr eller hva den nå kostet, den fungerte like bra som babyfoot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Del Skrevet 9. august 2020 Jeg hadde mye hard hud. Såpass mye at det var små "hull" under foten siden jeg ikke hadde hard hud over alt. En fotmaske fjernet alt. Fra til Fotpleier en måned etterpå for å fikse neglene og hun fjernet lite hud siden beina mine var fine. Tar en fotmaska hver 3 måned og har fine føtter. Bare husk å smøre deg noen ganger i uka. Hælene kan sprekke opp. Så fuktighet må til. Anonymkode: fadd4...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. august 2020 #5 Del Skrevet 9. august 2020 Var ikke imponert over babyfoot sin, men den fra Scholl var super. Flasset i ukesvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. august 2020 #6 Del Skrevet 10. august 2020 Den fra Babyfoot funket ikke på meg i det hele tatt, ventet i spenning på flassingen men ingenting skjedde. Har litt lyst til å prøve igjen men et annet merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Del Skrevet 10. august 2020 Den harde huden forsvant, så den er absolutt effektiv, men jeg fikk sår på føttene enda jeg fulgte bruksanvisningen. Gjorde vondt å gå en uke etterpå. Tør ikke å bruke noe lignende igjen Anonymkode: 2a4cf...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå