Gjest Guest Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 For 13 år siden så jeg venninnen min sist,jeg hadde flytta til stavanger og hun til valdres. Vi har klart og holde kontakt heldigvis, 3 barn hver har vi fått. Etter og ha feriert i bergen,litt campingliv på Voss så tok vi turen til Valdres. Møtte opp på jobben hennes og gjett om hu blei lang i maska. Så nå koser vi oss med mange barn,litt shopping,grilling og karaoke for de voksne i sene nattetimer. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ som vi koser oss. Så nå er vel kontakten skikkelig gjenopptatt tenker jeg,nå snakker d eom at nå skal de komme til oss neste sommer. Ta vare på vennene, de gode vokser ikke på trær
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2005 #2 Skrevet 16. juli 2005 Dette var et hyggelig innlegg! Skal ta til meg rådet ditt. Godt du ble så godt tatt i mot og hadde det hyggelig!
Gjest gotthard Skrevet 16. juli 2005 #3 Skrevet 16. juli 2005 fikk frysninger her jeg, kan ha noe med at jeg spiser is men...... heldig venninde som har en venn som deg
Gjest Violetta Skrevet 16. juli 2005 #4 Skrevet 16. juli 2005 Har nylig opplevd noe tilsvarende, og det er fantastisk! Kos deg! :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå