AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Del Skrevet 9. august 2020 Hei! Babyjente på vei her i gården, og vi står mellom disse så langt: Astrid, Solfrid, Ingeborg, Valborg, Sofia, Josefine, Helena, Amelia, Agnes og Hanneli. Hvilke vibber/assosiasjoner får dere til enkelte og hva var finest? Anonymkode: 63b5e...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Del Skrevet 9. august 2020 Josefine er det eneste jeg likte her. Astrid, Ingeborg, Sofia og Amelia er så vanlige og kjedelige, spesielt Sofia og Amelia som alle småjenter heter. Solfrid og Valborg er gamle damer navn. På en måte koselig, men ikke spesielt fint. Helena er ok. Helene er kjedelig så A-endingen gjør det litt spenstig. Men hverken Helene/Helen/Helena er favoritter hos meg. Hanneli er rart. Anneli er bedre. Anonymkode: 3ccf8...ae2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Del Skrevet 9. august 2020 Jeg synes ingen av dem🙈 Sofia er best i så fall. Anonymkode: a2ab5...9f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Del Skrevet 9. august 2020 Sofia er alt for vanlig (er det ikke på navnetoppen?), Amelia får jeg «unge mødre»-vibber av, Solfrid og Valborgs synes jeg er for gammelmodige og Josefine synes jeg er for søtt, men synes de andre er skikkelig fine og er skikkelige, gode norske navn. Anonymkode: 17173...ddd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Del Skrevet 9. august 2020 Agnes Anonymkode: aadd2...851 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Del Skrevet 9. august 2020 Skulle til å si at her var det mange mindre pene navn da jeg leste de første navnene. Men Helena er helt nyyyydelig og klassisk! Og Josefine er søtt! Astrid- Gammel dame (men faktisk på vei oppover listene, og da mister jeg interessen uansett hvor fint jeg hadde syntes det var. Solfrid- betydningen i seg selv er egentlig ganske fint, sol og fryd, men forbinder det med middelaldrende damer. Kunne kanskje vurdert bare Sol. Ingeborg- gammel dame, hardt og lite feminint. Valborg- gammel dame og ellers som Ingeborg+ helt grusomt! Sofia- innmari kjeeedeelig! Amelia- hverken eller, bare kjedelig. Agnes- liker ikke, og mest trolig på vei oppover listene som Astrid. Hanneli- rart og ikke spesielt fint, men ikke fæl fælt heller. Anonymkode: f524a...6fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #7 Del Skrevet 9. august 2020 Ingeborg og Agnes synes jeg er kule og sterke navn 👍🏼 Anonymkode: 04d22...14e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #8 Del Skrevet 9. august 2020 Elsker Josefine Anonymkode: 6efc7...1e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #9 Del Skrevet 9. august 2020 Ingeborg og Agnes 💓 Anonymkode: b3fe2...f26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #10 Del Skrevet 9. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Babyjente på vei her i gården, og vi står mellom disse så langt: Astrid, Solfrid, Ingeborg, Valborg, Sofia, Josefine, Helena, Amelia, Agnes og Hanneli. Hvilke vibber/assosiasjoner får dere til enkelte og hva var finest? Anonymkode: 63b5e...5e5 Astrid, Solfrid, Ingeborg, Valborgs, Amelia,Agnes =gamle tanter men koslige gamle tanter Josefine syntes jeg før var fisefint men kjenner en som heter det og nå syntes jeg det er kult! sofia Og Helena=kjedelig hanneli fint ikke så vanlig så ville helt klart valgt det Anonymkode: ac1d7...428 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 9. august 2020 #11 Del Skrevet 9. august 2020 Sofia ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #12 Del Skrevet 9. august 2020 Solfrid er kjempefint ♥️ Anonymkode: 39b4b...92e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #13 Del Skrevet 9. august 2020 Astrid - liker godt Solfrid - liker også godt. Det er ikke så vanlig på små barn, men føles likevel ikke gammelmodig. Ingeborg - tradisjonelt og klassisk. Liker det egentlig, men det er kanskje litt kjedelig. Valborg - dette blir for gammeldags for meg. Jeg liker egentlig tradisjonsnavn, men det er noen av dem som jeg ikke er helt klar for ennå. Godt mulig jeg mener noe annet om noen år hvis jeg blir vant til det. Sofia - tja. Jeg synes "jentenavn skal på død og liv slutte på a-trenden" burde avskaffes. Sofie er fint, Sofia er pensjonert dronning i Spania eller hovedstaden i Bulgaria. Josefine - litt for sukkersøtt. Liker ikke. Helena - ikke noen fan av verken Helene eller Helena. Amelia - nei. Høres ut som noen som egentlig liker Amalie, men som synes det er litt for vanlig. Agnes - liker godt. Hanneli - liker det bedre og bedre. Første gang jeg så det, da Hanneli Mustaparta ble kjent, syntes jeg det var bare sært, men det er et navn som vokser. Anonymkode: 9e38a...1a0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #14 Del Skrevet 9. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Josefine er det eneste jeg likte her. Astrid, Ingeborg, Sofia og Amelia er så vanlige og kjedelige, spesielt Sofia og Amelia som alle småjenter heter. Solfrid og Valborg er gamle damer navn. På en måte koselig, men ikke spesielt fint. Helena er ok. Helene er kjedelig så A-endingen gjør det litt spenstig. Men hverken Helene/Helen/Helena er favoritter hos meg. Hanneli er rart. Anneli er bedre. Anonymkode: 3ccf8...ae2 «Alle småjenter heter». Det er 1500 personer i Norge som heter Amelia. Anonymkode: d613c...0e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #15 Del Skrevet 9. august 2020 Agnes Anonymkode: 08b52...09f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #16 Del Skrevet 9. august 2020 Agnes, Astrid eller Ingeborg😊 Anonymkode: b9f7f...fb6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #17 Del Skrevet 9. august 2020 Tusen takk for alle svar sålangt 😁 Anonymkode: 63b5e...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kuleku Skrevet 9. august 2020 #18 Del Skrevet 9. august 2020 Agnes ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. august 2020 #19 Del Skrevet 9. august 2020 Astrid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #20 Del Skrevet 9. august 2020 Agnes Anonymkode: fcfe3...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå