AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Jeg er født sent på 80-tallet, og kan huske å ha fått en smekk på rumpa én gang. Ble ellers vinglet litt i, og det ble spilt mye på samvittighet. Husker flere av mine naboer jevnlig fikk ordentlig ris, eller trusler om dette i påhør av besøkende gjennom oppveksten. Var dette normalt på denne tiden? Noen andre som opplevde dette? Anonymkode: 8b763...feb
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Opplevde også dette.. Anonymkode: 4e6c1...05c
Pillarguri Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Niks, dette var ikke normalen. Har selv et barn født på 70 tallet og to barn født på 80 tallet. De har aldri fått ris eller smekk. Klarte likevel å oppdra dem til å bli flotte voksne mennesker. Venner og kjente som fikk barn omtrent samtidig brukte heller aldri å slå ungene. Det ble sett på som helt uhørt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 For meg, født på tidlig 70-tall, var det høyst unormalt, ble aldri slått og hørte om/så aldri noen andre som ble det. Anonymkode: 7985a...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 Født på midten av 80-tallet og fikk juling mange ganger 😒 Anonymkode: 44a5a...3ed
Gjest Lasox Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 (endret) Har ikke hørt noenting om dette her av foreldrene mine eller av besteforeldrene mine på noens sider (far eller mor). Så nei! Overhodet ikke normalt. Utrolig at man kunne praktisere slike ting. De som gjorde det den gangen gjør det helt sikkert den gang idag dersom dem passer på noen små. Endret 9. august 2020 av Lasox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå