AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Laget en avtale litt på tull med typen etter jeg fortalte at kompisen hadde befølt meg når vi skulle sove sammen alle 3, kompisen dro og vi lo det bort å sa det gikk fint siden det var utenpå trusen. Har i ettertid vært på noen turer med vennegjengen der vi har måttet overnatte, og har historie med en i den gjengen. Men det har vært greit for typen at jeg har delt seng når vi har måttet, og da tullet vi igjen med den "avtalen". Siden det har hendt at han prøver seg, men det har vært greit siden jeg har sagt det skjer lite, men det ble litt mye stryking etter en fyll så fortalte det, trodde han skulle bli sur og sint, men han forsto det kunne skje. Til kvelden før vi skulle legge oss lurte han på om jeg lot han styke mellom bena, og når jeg da sa ja innrømmet han at han syns det var litt pirrende så det ble lek, og sa kun hadde hånda i trusen veldig kort. Endte med en skikkelig runde sex. Og når han lurte på om jeg ville mer neste tur likte jeg jo tanken, hadde jo hatt sex med han før, så var jo litt bekymret for at det ville skje, så vi har snakket endel om det. Og har kommet hjem rå tent etter jeg har latt meg bli tafset på. Og vi har vært åpen om det når vi snakker om det. Føles litt lettere siden vi har hatt sex før, elsker typen min mer enn noe, men jeg ble tent av tanken selv. Hva burde jeg? Anonymkode: bb6e1...116
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Hva er avtalen? Hva med å formulere deg noenlunde forståelig? Anonymkode: 22025...879 13
Måneskinn Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Så lenge dere har dette som en felles opphissende greie, ser jeg ikke noe problem med at denne kompisen gjør deg "klar" for å si det sånn Men tror man skal være obs på eventuelle følelser som kan oppstå, usikkerheter/misforståelser og sånn. Hold kommunikasjonen åpen og ta ting som de kommer. Kanskje dere er på vei inn i et slags åpent forhold? Kan du i så fall tenne på at andre damer vil være nær han og leke med han? 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 Ble litt satt ut da han fant det opphissende, men vi har jo snakket mye om det etterpå, og han vet at han har prøvd seg, og jeg ble jo tent så siden det var "litt" lov så lot jeg for mye skje, men nå er det jo lov, og jeg har jo innrømt å like tanken. Vi elsker hverandre så det blir ikke et åpent forhold, han blir jo kåt om han ligger ved en jente i undertøy, men han vil ikke gjøre noe, vi har jo et kjempe bra sexliv, og om han ender med meg litt kåtere på tur hjem så har han jo syntes det var greit. Vi har jo blitt enig om å la meg om jeg vil. Jeg innrømte at jeg har latt meg blitt litt tatt på, men om jeg lar meg gå lengre ender det med sex. Har litt lyst Anonymkode: bb6e1...116 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er avtalen? Hva med å formulere deg noenlunde forståelig? Anonymkode: 22025...879 Anonymkode: 5a460...5e7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 Skjønner veldig lite av hva du har skrevet. Prøvde å forstå hva det handlet om siden det virket interessant. Anonymkode: 5a460...5e7 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble litt satt ut da han fant det opphissende, men vi har jo snakket mye om det etterpå, og han vet at han har prøvd seg, og jeg ble jo tent så siden det var "litt" lov så lot jeg for mye skje, men nå er det jo lov, og jeg har jo innrømt å like tanken. Vi elsker hverandre så det blir ikke et åpent forhold, han blir jo kåt om han ligger ved en jente i undertøy, men han vil ikke gjøre noe, vi har jo et kjempe bra sexliv, og om han ender med meg litt kåtere på tur hjem så har han jo syntes det var greit. Vi har jo blitt enig om å la meg om jeg vil. Jeg innrømte at jeg har latt meg blitt litt tatt på, men om jeg lar meg gå lengre ender det med sex. Har litt lyst Anonymkode: bb6e1...116 Fy søren, høres sykt fristende ut. Er jo veldig deilig å kunne ha sex med en annen enn den man er i forhold med selv om man elsker hverandre Anonymkode: 5a460...5e7 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #8 Skrevet 9. august 2020 Jeg burde kanskje benytte meg? Hadde dere? Anonymkode: bb6e1...116
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #9 Skrevet 10. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg burde kanskje benytte meg? Hadde dere? Anonymkode: bb6e1...116 Spørs jo hva denne "avtalen" går ut på da. Blir han, som meg, veldig tent på at du har sex med andre er det jo bare å kjøre på siden du sier du vil dette selv. Kanskje lurt å ta dette litt stegvis og fortelle han underveis hva som har skjedd. Da vil du nok merke når nok er nok. Du har jo kommet så langt at sex er neste steg, men ta det litt forsiktig slik at du ikke ødelegger forholdet. For å takle slik "utroskap" bør man være i et svært stabilt og godt forhold. Som 5e7 skriver er dette en tanke som tenner mange flere enn man skulle tro. Om dette blir et åpent forhold eller bare noe du får kose deg meg må være en del av avtalen. Bare pass på å avslutte om du merker det blir romantiske følelser involvert. Fortell gjerne hvordan dette går. Ikke for å få en runketråd, men vil gjerne høre andres erfaringer før jeg foreslår dette for min kjæreste. Anonymkode: 9e88c...868
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #10 Skrevet 10. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å få en runketråd, men vil gjerne høre andres erfaringer før jeg foreslår dette for min kjæreste. Er det du eller han som skal treffe andre? Anonymkode: 22025...879
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #11 Skrevet 10. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det du eller han som skal treffe andre? Anonymkode: 22025...879 Det er hun som eventuelt skal treffe andre, enten alene, med oss i trekant eller meg som "tilskuer". Regner ikke med det blir noe av dette... dessverre. Anonymkode: 9e88c...868
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #12 Skrevet 10. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørs jo hva denne "avtalen" går ut på da. Blir han, som meg, veldig tent på at du har sex med andre er det jo bare å kjøre på siden du sier du vil dette selv. Kanskje lurt å ta dette litt stegvis og fortelle han underveis hva som har skjedd. Da vil du nok merke når nok er nok. Du har jo kommet så langt at sex er neste steg, men ta det litt forsiktig slik at du ikke ødelegger forholdet. For å takle slik "utroskap" bør man være i et svært stabilt og godt forhold. Som 5e7 skriver er dette en tanke som tenner mange flere enn man skulle tro. Om dette blir et åpent forhold eller bare noe du får kose deg meg må være en del av avtalen. Bare pass på å avslutte om du merker det blir romantiske følelser involvert. Fortell gjerne hvordan dette går. Ikke for å få en runketråd, men vil gjerne høre andres erfaringer før jeg foreslår dette for min kjæreste. Anonymkode: 9e88c...868 Retter for at det skal bli mer forståelig 🙂 : Om dette blir et åpent forhold, eller noe bare du får kose deg med, må være en del av avtalen. Anonymkode: 9e88c...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå