AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Er ikke mange på bussen, samme folka hver dag, men går i forskjellige klasser. Bør sønnen min da bruke munnbind? Bor ved Oslo så er jo endel smitte her. Anonymkode: 32dca...1ed
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 35 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke mange på bussen, samme folka hver dag, men går i forskjellige klasser. Bør sønnen min da bruke munnbind? Bor ved Oslo så er jo endel smitte her. Anonymkode: 32dca...1ed Nei, det er det ingen som vet. Du får vente på anbefalingene rundt munnbind som skulle komme 14. august eller når det var de skulle komme, som alle andre Anonymkode: c4829...cb9 2
Marimba Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Tror nok munnbind på skolebuss ikke har noe hensikt. Barna har ikke sjans til å klare å bruke dem riktig. De blir nok heller herja med og skutt rundt i bussen. Da gjør de jo vondt verre isteden. 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 54 minutter siden, Marimba skrev: Tror nok munnbind på skolebuss ikke har noe hensikt. Barna har ikke sjans til å klare å bruke dem riktig. De blir nok heller herja med og skutt rundt i bussen. Da gjør de jo vondt verre isteden. Han måtte fått opplæring da, jeg bruker det selv daglig på jobben. Anonymkode: 32dca...1ed 1
Marimba Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han måtte fått opplæring da, jeg bruker det selv daglig på jobben. Anonymkode: 32dca...1ed Tror du det eneste som skal til for at barn og ungdom skal bruke munnbind forsvarlig uten tilsyn av voksne er opplæring?
Example Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 Tenker at disse munnbindene i stor grad blir brukt til sprettert og andre leketøy. De få som bruker det normalt vil nok oppleve at andre synes det er veldig gøy å tulle med dem. Ikke for å rokke ved noens voldsomme tro på menneskeheten, men å tro at barn og ungdom i Norge skal sitte som noen prester med munnbind på hele gjengen på skolebusser, er en utopi. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 3 timer siden, Marimba skrev: Tror du det eneste som skal til for at barn og ungdom skal bruke munnbind forsvarlig uten tilsyn av voksne er opplæring? Dette er ungdom med spesielle behov. Hva mer kan en gjøre? Får ikke være med i bussen heller... Anonymkode: 32dca...1ed
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #8 Skrevet 9. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ungdom med spesielle behov. Hva mer kan en gjøre? Får ikke være med i bussen heller... Anonymkode: 32dca...1ed Selvfølgelig får dere ikke være med i bussen. Hvorfor fylle den opp med enda flere folk? Anonymkode: 9ed74...a80
Anbefalte innlegg