Gå til innhold

Se bort fra all typer kjærlighet og relasjoner: Hva gjør livet ditt verdt å leve?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Natur, hobbyer, jobb. 

Anonymkode: 24091...62a

AnonymBruker
Skrevet

Det å være på reise. Jobben min. Løpeturer. 

Anonymkode: 7c7fc...f2c

Skrevet

Mye fritid til å drive med tegning, gaming, taekwondo og kafé besøk😊

Skrevet

Før korona selvsagt: reisene. Se verden. Oppleve ulike kulturer.

Musikk. Finne nye artister. Oppleve en god låt for første gang. Og så lytte den ihjel i to uker til du kan hver eneste note utenat. 

AnonymBruker
Skrevet

Bøker, musikk, håndarbeid, natur og friluftsliv, båtliv. 

Anonymkode: ae701...bc7

AnonymBruker
Skrevet

Sjokolade 🤤

Anonymkode: 6b76a...cbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig utvikling, problemløsing og måloppnåelse. Aktiviteter og handlinger som jeg har talent for, som legger til rette for suksess. Ting som trigger kroppens eget belønningssystem. Det kan man finne i f.eks hobbyer, trening og idrett, reising, men også i sine relasjoner til andre, f.eks å se ens barn utvikle seg og vokse opp.

Akkurat nå er det, for meg, strikking, styrketrening og planteinteressen. Men det kan endre seg :)

Anonymkode: b0dfc...0c9

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Personlig utvikling, problemløsing og måloppnåelse. Aktiviteter og handlinger som jeg har talent for, som legger til rette for suksess. Ting som trigger kroppens eget belønningssystem. Det kan man finne i f.eks hobbyer, trening og idrett, reising, men også i sine relasjoner til andre, f.eks å se ens barn utvikle seg og vokse opp.

Akkurat nå er det, for meg, strikking, styrketrening og planteinteressen. Men det kan endre seg :)

Anonymkode: b0dfc...0c9

Der sa du noe!! Takk🤩

AnonymBruker
Skrevet

Selvutvikling! Elsker å lære, forstå, mestre, innse. Elsker naturen, kulturlivet, å oppleve og forstå verden, å se ting bli bedre i samfunnet og den økte verdensroen som kommer av det. Elsker å ha det komfortabelt og trivelig og rent der jeg bor. Synes vær og vind er flott og koselig. Gleder meg til vinteren! Masse hehe 

Anonymkode: 9372e...08d

AnonymBruker
Skrevet

Reising, opplevelser, språk og kultur, selvutvikling, natur, musikk, bevegelse, høsting og sanking(jeg plukker bær og sopp osv:P tror det appelerer til urmennesket i meg :fnise: ).

Anonymkode: c621e...7e6

AnonymBruker
Skrevet

Naturen/skogen kombinert med gode musikk. Kan traske i timesvis i skogen med musikk på ørene, får aldri nok av det. "Glemmer" bort relasjoner når jeg er på tur, da handler det kun om luktene, lydene og scenariet.

Anonymkode: 04d31...4ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

sanking

JA

Anonymkode: 9372e...08d

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting tbh, er familie (far, mor og bror) for min del.

Anonymkode: 689df...33f

AnonymBruker
Skrevet

Naturen og det å være i aktivitet ute, gir meg en enorm glede. Demper alt av vonde følelser og tanker. God mat. Bøker. 

Anonymkode: 41c32...929

AnonymBruker
Skrevet

Interessant tråd!

Anonymkode: 8db8f...786

Gjest snødråpe
Skrevet

Penger til å gjøre og oppleve det jeg vil

Skrevet

Å være i naturen og nyte solskinn, duften av våt skog, lyden av vind i trærne, fuglekvitter osv. Innovervendt refleksjon/meditasjon, altså å bare bruke tid på å kjenne på egne følelser og la tankene flyte, ikke ha noe stressende på tapeten.
Lage og spise noe godt, det være seg en frisk salat eller en mektig sjokoladekake. Lese bøker hvor jeg blir oppslukt av handlingen. Lytte til musikk som vekker følelser i meg. Trene styrke og oppleve mestring/kroppsbeherskelse. 

Er fristet til å skrive jobb også, men der er det vel egentlig relasjonene til kollegaer og pasienter som gjør at jeg trives så godt + følelsen av å gjøre noe viktig for samfunnet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bøker, pizza, fjellturer, svømming/ bading, feriereiser til nye steder, fotball (på tribunen el. foran tv), prøve ut nye restauranter, og til slutt må jeg ha med jobben min som jeg elsker (men det er selvfølgelig mye på grunn av gode relasjoner til både bistandsmottakere og kollegaer).

Anonymkode: 2d238...8df

AnonymBruker
Skrevet

Nye kulturopplevelser: et teaterstykke, en god bok, film eller sang.

Solskinn.

Bading.

Fottur i fjellet om sommeren eller tidlig høst. 

En god kopp kaffe en morgen jeg er uthvilt.

En god flaske rødvin.

Båtturer i litt høy fart.

En liten melkesjokolade til kvelds når jeg har vært på trening.

Kjøpe et nytt bilde jeg liker og henge det opp.

Prøve en helt ny og spennende oppskrift og finne ut at den er en innertier.

Å legge seg til å sove, utslitt etter en produktiv dag.

Anonymkode: bf7d0...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...