AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Er det slik at man helst ikke skal dra på ferie i Norge nå heller? Da mener jeg ikke til et veldig populært sted som feks Lofoten, men til mindre besøkte steder. Anonymkode: c4aa5...b5f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at man helst ikke skal dra på ferie i Norge nå heller? Da mener jeg ikke til et veldig populært sted som feks Lofoten, men til mindre besøkte steder. Anonymkode: c4aa5...b5f Det mest ønskelige er vel at man bruker ferien i nær-området sitt, slår opp telt i hagen og drar på dagstur til det lokale musèet og den høyeste bakketoppen 😉 😁 Anonymkode: c2dd1...eec 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at man helst ikke skal dra på ferie i Norge nå heller? Da mener jeg ikke til et veldig populært sted som feks Lofoten, men til mindre besøkte steder. Anonymkode: c4aa5...b5f Nei, det eneste som er blitt sagt er at man bør holde seg hjemme i Norge. Anonymkode: 0bf8c...181 2
Anbefalte innlegg