Ceca80 Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Hei. Jeg fødte en frisk liten gutt den 8 april (mitt første barn) jeg var forberedt på å ha blødninger i noen uker fremover. Men helt frem til nå 4 mnd etter fødselen har jeg fortsatt å blødd. (Kan minnes litt om mensen, men jeg får ingen mensen kramper sånn som jeg fikk før jeg ble gravid). + jeg har mensen (blødninger) 2 ganger i mnd, med kunn 1 uke blødning/ mensenfri før jeg begynner å blø igjen. Vær blødning bærer ca like lenge som en vanlig mens (5 -7 dager, med unntak av siste gang da jeg hadde mensen blødning i 2 uker) jeg har vært hos legen, hun sjekket med bare med ultralyd å sa at det så greit ut. er det andre her som har hatt lignende opplevelse? Hva gjorde dere? Når begynte alt å gå tilbake til det normale? jeg er 28 år og ellers helt frisk.
Anjatapinjata Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Går du på prevensjon? Eller ingenting? Jeg fikk skikkelig blødningskluss etter fødsel pga prevensjon.
Ceca80 Skrevet 9. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2020 44 minutter siden, Anjatapinjata skrev: Går du på prevensjon? Eller ingenting? Jeg fikk skikkelig blødningskluss etter fødsel pga prevensjon. Ja, jeg går på prevensjon
Anjatapinjata Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 31 minutter siden, Ceca80 skrev: Ja, jeg går på prevensjon Hva type? Jeg går på cerazette, de har vært et mareritt. Men pga amming og muligheter for å lage en nr. 2 om ikke altfor lenge så var ikke spiral et alternativ. Er ett år siden fødsel nå og fortsatt kluss med menstruasjonen. Blitt bedre men ikke bra.
Ceca80 Skrevet 9. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2020 1 time siden, Anjatapinjata skrev: Hva type? Jeg går på cerazette, de har vært et mareritt. Men pga amming og muligheter for å lage en nr. 2 om ikke altfor lenge så var ikke spiral et alternativ. Er ett år siden fødsel nå og fortsatt kluss med menstruasjonen. Blitt bedre men ikke bra. Jeg går også på cerazette! Frem til nå har jeg hatt blødninger annenhver uke. Jeg har brukt cerazette i 2 mnd nå, men det har ikke blitt noe bedring med blødningene/ menstruasjon. Er veldig slitsomt og frustrerende å ha mensen hele tiden. 😋
Anjatapinjata Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 8 timer siden, Ceca80 skrev: Jeg går også på cerazette! Frem til nå har jeg hatt blødninger annenhver uke. Jeg har brukt cerazette i 2 mnd nå, men det har ikke blitt noe bedring med blødningene/ menstruasjon. Er veldig slitsomt og frustrerende å ha mensen hele tiden. 😋 Uff ja føler med deg. Er noe forbanna dritt😩 hjalp meg en del når jeg begynte å jobbe å stod opp tidlig hver morgen å tok de tidligere av en eller annen grunn. Får håpe det går seg til😊
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 8 timer siden, Ceca80 skrev: Jeg går også på cerazette! Frem til nå har jeg hatt blødninger annenhver uke. Jeg har brukt cerazette i 2 mnd nå, men det har ikke blitt noe bedring med blødningene/ menstruasjon. Er veldig slitsomt og frustrerende å ha mensen hele tiden. 😋 Veldig vanlig med småblødninger på Cerazette. Første gangen jeg begynte på de hadde jeg ikke blødninger overhode. Nå sist jeg begynte(i fjor)småblødde jeg i nesten 6 mnd og hadde en større blødning ca en gang i mnd. Jeg var klar over dette med småblødninger/uregelmessige blødninger så jeg bestemte meg for å bare holde ut og gi de en sjanse. Og blødningene ga seg de. Skjer at jeg har en lettere blødning en dag eller to en gang i blant, men kan gå flere mnd mellom. Anonymkode: c3b6c...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå