AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Jeg tenker og finne meg en bulgarsk kvinne, synes de er noen av de peneste og virker så perfekt. Hva mener dere om dem? Personlighet og utseendet??? Anonymkode: 1b3c3...c8a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Tror du har fritidsproblemer. Anonymkode: 1b3e4...5da 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Er du så lite attraktiv at du må importere en kjæreste? Hvorfor ikke slå på stortromma og skaff deg en thai dame? Finnes ikke no enklere enn en mann i 50 årene som drasser rundt på en ikke talende kvinne i 20 årene. Før du skriker at jeg er et surt kvinnemenneske så skal du vite at jeg er mann i 40 årene, en mann som blir flau på andre menns vegne når de importerer kvinnfolk til landet. Anonymkode: a8a1f...a8c 8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 Vet ikke hvordan de er mot mennene sine. Men det er jo en gammel kommuniststat. Mange av de jeg kjenner som har dradd på seg dame fra Øst-Europa angrer. Pene å se på Men de er noen ordentlige bitch å leve med. De tar kontroll over mannen slik at han ikke får leve livet sitt. Han får ikke tilbringe tid med venner, hun skal styre økonomien hans og hele livet som om han skulle være et verdiløst barn. Anonymkode: 33957...69a 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du så lite attraktiv at du må importere en kjæreste? Hvorfor ikke slå på stortromma og skaff deg en thai dame? Finnes ikke no enklere enn en mann i 50 årene som drasser rundt på en ikke talende kvinne i 20 årene. Før du skriker at jeg er et surt kvinnemenneske så skal du vite at jeg er mann i 40 årene, en mann som blir flau på andre menns vegne når de importerer kvinnfolk til landet. Anonymkode: a8a1f...a8c trenger da importere. Har da mange bulgarske tiggerdamer i Oslo. Kan jo starte der? Anonymkode: d30b8...03e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 Har en eks kompis som er gift med ei utrolig flott, sexy deilig dame fra Bulgaria. Hun er blitt verdens største rasshøll etter at de ble gift, hans barn er redd henne og nekter å være alene med henne. Hun styrer, manipulerer og dominerer både han, hans ekskone og absolutt alle rundt seg. Han er en klovn, og derfor er han en eks kompis. Anonymkode: f7b16...6a0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har en eks kompis som er gift med ei utrolig flott, sexy deilig dame fra Bulgaria. Hun er blitt verdens største rasshøll etter at de ble gift, hans barn er redd henne og nekter å være alene med henne. Hun styrer, manipulerer og dominerer både han, hans ekskone og absolutt alle rundt seg. Han er en klovn, og derfor er han en eks kompis. Anonymkode: f7b16...6a0 Good for her Anonymkode: 5b4e0...e05
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #8 Skrevet 9. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Good for her Anonymkode: 5b4e0...e05 Ja, hun klarer seg fint uten meg. Anonymkode: f7b16...6a0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #9 Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hun klarer seg fint uten meg. Anonymkode: f7b16...6a0 Du er en dårlig venn. Du burde heller støtte kompisen din. Han trenger deg Anonymkode: d30b8...03e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #10 Skrevet 9. august 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er en dårlig venn. Du burde heller støtte kompisen din. Han trenger deg Anonymkode: d30b8...03e Ja, godt mulig. Men han så det ikke. Han valgte henne da han prøvde å lure meg for penger, istedenfor å si til henne at han hadde brukt dem selv på konsert billetter. Da hun klikket, sa han at han hadde kjøpt de for meg og ba meg om å kjøpe de av han bak hennes rygg for å kunne si at det var mine billetter. slik skulle han løse sitt problem. Ved at jeg skulle kjøpe konsert billetter til et band han, og ikke jeg liker. For 1300 kr. Det var dråpen. Good bye my friend. Anonymkode: f7b16...6a0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #11 Skrevet 9. august 2020 Hehe, så negative mennesker dere er. Jeg importerer ingen kvinne fra utlandet, les på nytt det jeg skriver. Synes dem er veldig pene :) Men for meg er personligheten viktig, så tenkte om dere kjente noen bulgarere, om dere ville gi deres inntrykk av dem. Jeg er forresten 25 år :) Ts Anonymkode: 1b3c3...c8a 1
Heisenberg Skrevet 9. august 2020 #12 Skrevet 9. august 2020 Det var nytt for meg at bulgarske kvinner er en homogen gruppe. Om jeg møtte 10 kvinner fra Bulgaria tipper jeg de ville variert like mye i utseende og personlighet som norske kvinner. 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #13 Skrevet 9. august 2020 Bulgaria som land er nydelig. Hvis du kjenner noen som kan vise deg alle de nydelige hemmelige strendene der og ta deg med på skikkelige restauranter utenfor de verste turiststedene er det et fantastisk vakkert sted med god mat. Som i Italia og Spania er matkultur og familie viktig for Bulgarere. Fordi landet lå bak jernteppet da Churchill delte Europa under dem kalde krigen er det preget av kommunismen selv om de frigjorde seg i 1989. Det er mye derfor de fremdeles har en lavere levestandard enn det vi er vant til her. Det cyrilliske alfabetet som russerne bruker kommer forresten opprinnelig fra Bulgaria og brukes enda. Likestillingsmessig er kvinnene mer feminine, men de undertrykkes ikke det jeg har sett. Kvinner er like gjerne ledere i bedrifter som menn. Religionen der er kristen-ortodoks. De var okkupert av Tyrkia i 300 år for lenge siden så det er også moskeer der, men landet er kulturelt mye likere oss enn Tyrkia sånn sett. Landet grenser også til Hellas. Kvinnene. Jeg aner ikke. De er forskjellige. Mer feminine enn oss, men trekkene også helt annerledes med mindre haker og større neser. Folk er forskjellige uansett hvor man er fra. Selv om det er Rom i Bulgaria er dette et annet folkeslag med opprinnelse i india og med andre trekk enn Bulgarere. Generelt merker enn best forskjellene ved å date noen fra et annet land aller først i forholdet og når man etablerer seg og får barn. Da ser man gjerne at ting man tok for gitt i hvordan man ser noe gjerne ikke er det. Anonymkode: 6dc6a...de5
gladogvanlig Skrevet 9. august 2020 #14 Skrevet 9. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker og finne meg en bulgarsk kvinne, synes de er noen av de peneste og virker så perfekt. Hva mener dere om dem? Personlighet og utseendet??? Anonymkode: 1b3c3...c8a Hvem i alle dager har en oppfatning av bulgarske kvinner?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #15 Skrevet 10. august 2020 14 timer siden, frk.jus skrev: Hvem i alle dager har en oppfatning av bulgarske kvinner? Menn. Det er de som skal ha damer. Anonymkode: ef747...323 2
gladogvanlig Skrevet 10. august 2020 #16 Skrevet 10. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn. Det er de som skal ha damer. Anonymkode: ef747...323 Og kåte lesber og biseksuelle. Ikke glem oss.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #17 Skrevet 10. august 2020 Var ikke svarene du fikk i tråden om russiske kvinner gode nok? Anonymkode: a90c4...4d3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #18 Skrevet 10. august 2020 Eneste referansepunkt jeg har til Bulgaria er hun her. Dommeren var digg, da. Anonymkode: 2da0e...702 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #19 Skrevet 11. august 2020 Aldri vært borti men tipper de er finere enn norske i alle fall. Personlig foretrekker jeg latinas eller asiatiske damer. Anonymkode: 5c976...6a4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå