Gå til innhold

Gutter!Roseknopper eller sukkerbit brystvorter?

Fremhevede innlegg

Gjest Eline ikke pålogget
Skrevet

Satt å diskuterte med en venninne om brystvorter her av alle ting. Saken er at jeg har brystvorter som ser ut som store sukkerbiter, min venninne ser helt "urørt" ut med sine små roseknopper. Vi har begge ammet to barn! Hun sier at de fleste menn tenner på stive store brystvorter, så nå lurer jeg på om det virkelig er vanlig oppfattelse??? Er egentlig veldig stolt av puppene mine. De henger knapt etter to fødsler, og jeg har ikke stor "brun ring" rundt vorten. Bortsett fra at jeg er flau over mine sukkerbiter da...

Noen som vil dele sine synspunkter??? Gutta, hva syns dere???

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Joda, "sukkerbiter" er allright det. Ikke det at jeg bruker så mye tid av livet mitt på å tenke på det da men ;).

Gjest Guest
Skrevet

Jeg er jente, og aner ikke hvordan brystvorter kan se ut som "sukkerbiter": henger det ut to digre firkanter da?!!

Isåfall er det vel ikke det mest stilige i verden med firkanter?

Eller forsto jeg ikke beskrivelsen godt nok?

Trodde alle kvinner hadde runde brystvorter jeg, og da kaller man det vel ikke firkanter?

Gjest gjest1
Skrevet

Skjønner hverken hva som er roseknopper eller hva som er sukkerbiter jeg da... Tydeligvis har jeg ingen av delene da. Alle har vel litt forskjellige brystvorter, er ikke det like greit? Som regel er vi født med det som passer oss best likevel.

Skrevet

jeg ble også fryktelig nysgjerrig på hvordan brystvorter kan se ut som sukkerbiter, av alle ting....

er ikke mest bevandret i de forskjellige typene brystvorter, hvordan ser en sukkerbit-brystvorte ut og hvordan ser en rosenknopp-brystvorte ut?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Stussa litt på "sukkerbiter" jeg også, men regnet med at det var store...firkanta, finnes det?

Gjest Eline ikke pålogget
Skrevet

Nei, det har ikke noe med at de er firkantet!!! Fortsatt runde, men rimelig store og stikker mer ut :ler: . Har hørt det beskrevet som sukkerbiter, og lest om det i blader, trodde det var en "vanlig" betegnelse :sjenert: . Slipper i alle fall å kjøpe løse for at de skal syntes...

Skrevet

ah.... greit med oppklaring. :ler2:

Gjest Guest
Skrevet

Å ja, så du mener roseknopper, bare at de er større enn andres roseknopper?

Det er ikke lurt å kalle det sukkerbiter, for da ser folk for seg digre firkanter/kvadrater, akkurat som yatzi-terninger.

Nei, det er vel mange jenter som har store roseknopper fremfor små?

Uansett: menn liker alt bare de får seg noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...