india76 Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Så her er sannheten om «verdens beste land» å bo i. Fortsatt folk som tror på denne løgnen? Nordmenn popper lykkepiller, viser frem fasaden på Facebook og er for blåst til å oppdra barna sine til å ikke mobbe andre. Tragisk land. https://www.nrk.no/kultur/norge-topper-liste-over-nettmobbing-1.11204094 2
Gjest kaprikorn Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Så reis hjem da, "India"? Norge er et flott land å bo i, og hver gang landet støtter på en utfordring, finner vi forståelse og løser problemet på en fin måte. Så dette får vi også ordna opp i. Det er ikke perfekt her, men hvis det er noe jeg som innvandrer selv er dritt lei av å høre - så er det sytinga til andre innvandrere. Ingen tvang deg hit. Og hvis du ikke er innvandrer og det brukernavnet er tilfeldig, da beklager jeg kommentaren, men synes likevel det du skriver er tåpskap.
india76 Skrevet 9. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2020 4 minutter siden, kaprikorn skrev: Så reis hjem da, "India"? Norge er et flott land å bo i, og hver gang landet støtter på en utfordring, finner vi forståelse og løser problemet på en fin måte. Så dette får vi også ordna opp i. Det er ikke perfekt her, men hvis det er noe jeg som innvandrer selv er dritt lei av å høre - så er det sytinga til andre innvandrere. Ingen tvang deg hit. Og hvis du ikke er innvandrer og det brukernavnet er tilfeldig, da beklager jeg kommentaren, men synes likevel det du skriver er tåpskap. Jeg er så etnisk norsk som man kan få blitt, med kjente aner på begge sider tilbake til vikingtiden. Men var på ferie/studietur til India og syntes det var nydelig så det bare poppet inn i hodet mitt. Er ikke født i 76 heller, det betyr noe annet. Finner en måte å løse det på? Hvorfor er det mest mobbing i Norge hvis det er så flott å bo her? Tydeligvis har andre europeiske land innbyggere som har mindre behov for å mobbe. Hvorfor klarer de seg bedre enn verdens såkalt beste land? Hvorfor kan ikke Norge bare kopiere disse landene da? Det er jo ikke noe som blir tatt tak i, skolesystemet er veikt og redd for å ta skikkelig tak i noe som helst. Som nordmenn flest, veike, lutryggede sauer. 1
Gjest kaprikorn Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 3 minutter siden, india76 skrev: Jeg er så etnisk norsk som man kan få blitt, med kjente aner på begge sider tilbake til vikingtiden. Men var på ferie/studietur til India og syntes det var nydelig så det bare poppet inn i hodet mitt. Er ikke født i 76 heller, det betyr noe annet. Finner en måte å løse det på? Hvorfor er det mest mobbing i Norge hvis det er så flott å bo her? Tydeligvis har andre europeiske land innbyggere som har mindre behov for å mobbe. Hvorfor klarer de seg bedre enn verdens såkalt beste land? Hvorfor kan ikke Norge bare kopiere disse landene da? Det er jo ikke noe som blir tatt tak i, skolesystemet er veikt og redd for å ta skikkelig tak i noe som helst. Som nordmenn flest, veike, lutryggede sauer. Hvor gammel er artikkelen du siterte? Vet du det?
Gjest førstedamen Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 Er nok fordi vi bor i et angiver samfunn og det er den eneste måten vi klarer å bygge broer på og føle tilhørighet til hverandre. Vi er så avstumpet.
india76 Skrevet 9. august 2020 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2020 11 minutter siden, kaprikorn skrev: Hvor gammel er artikkelen du siterte? Vet du det? Jeg er klar over det ja. Det er ikke blitt bedre.
Gjest kaprikorn Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, india76 skrev: Jeg er klar over det ja. Det er ikke blitt bedre. Har du statistikk på det?
india76 Skrevet 9. august 2020 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2020 12 minutter siden, førstedamen skrev: Er nok fordi vi bor i et angiver samfunn og det er den eneste måten vi klarer å bygge broer på og føle tilhørighet til hverandre. Vi er så avstumpet. Ja, det tenker jeg også. At folk har generelt lite karakter og personlighet, så det er bare kjedelig å være med alle, så da kan man føle tilhørighet ved å mobbe og utestenge andre. Virkelig et skrekkelig land. Utrolig at Norge er verst når det faktisk gjør det så bra på rangeringer. Bare nok et tegn på at man bør ta slike rangeringer med et tonn salt. 1
india76 Skrevet 9. august 2020 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2020 12 minutter siden, kaprikorn skrev: Har du statistikk på det? https://forskning.no/mobbing/mobbing-gar-hardt-ut-over-bade-mobberen-og-den-som-blir-mobbet/1566052 60 000 mobbes på jevn basis. Det er avskyelig. 1
Merovingian Skrevet 9. august 2020 #10 Skrevet 9. august 2020 50 minutter siden, india76 said: Så her er sannheten om «verdens beste land» å bo i. Fortsatt folk som tror på denne løgnen? Nordmenn popper lykkepiller, viser frem fasaden på Facebook og er for blåst til å oppdra barna sine til å ikke mobbe andre. Tragisk land. https://www.nrk.no/kultur/norge-topper-liste-over-nettmobbing-1.11204094 Tatt pause fra Google og deres ønske om å tjene penger på ditt privatliv? Svært så negativ du er for tiden, permittert fra jobb? Arbeidsledig? Nylig singel eller er du rett og slett bare så negativ til vanlig? 2
india76 Skrevet 9. august 2020 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2020 3 minutter siden, Merovingian skrev: Tatt pause fra Google og deres ønske om å tjene penger på ditt privatliv? Svært så negativ du er for tiden, permittert fra jobb? Arbeidsledig? Nylig singel eller er du rett og slett bare så negativ til vanlig? Jeg er en medisinstudent på vei til å emigrere fra Norge for godt. Jeg er miserabel fordi jeg må fullføre resten av studiene + turnus her før jeg endelig kan forlate dette hølet av et land. Det å være fanget i et land man forakter er ikke noe som fører til lystige tanker akkurat. 1
Snikkerhuset Skrevet 9. august 2020 #12 Skrevet 9. august 2020 24 minutter siden, india76 skrev: Jeg er en medisinstudent på vei til å emigrere fra Norge for godt. Jeg er miserabel fordi jeg må fullføre resten av studiene + turnus her før jeg endelig kan forlate dette hølet av et land. Det å være fanget i et land man forakter er ikke noe som fører til lystige tanker akkurat. Flott, da blir vi kvitt deg om noen år. 1
india76 Skrevet 9. august 2020 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2020 11 timer siden, Snikkerhuset skrev: Flott, da blir vi kvitt deg om noen år. Gleden er på min side. 1
Snikkerhuset Skrevet 9. august 2020 #14 Skrevet 9. august 2020 5 timer siden, india76 skrev: Gleden er på min side. Så hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå