AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne men trenger noen innspill her. Har en kamerat som investerte i bitcoin for mange år siden og som nå nyter godt av dette. Nå leste jeg litt i avisene sist uke at den skulle gå opp. Jeg har veldig begrensede midler nå i corona tider så det er ikke snakk om store summer. Samboer sier at det er tull og vi heller burde bruke pengene på fond. Hva tenker dere andre smarte sjeler her om det? Jeg har prøvd å sette meg litt inn i det men skal være ærlig på at jeg ikke forstår mye. Siden jeg vurderer å kjøpe bitcoin av er https://kryptovalutainvestor.com/hvordan-kjope-bitcoin/. Har noen erfaringer med dem? Anonymkode: d8e9b...a66
mettemarit_ikke Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 kryptovalutainvestor.com står i ledetog med aksjebloggen.com, som igjen selger Bitcoin Code og annen bitcoinsvindel. Hold deg langt unna både kryptovalutainvestor.com og aksjebloggen.com.
Cata Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Samboeren din har rett. Aksjefond er kjent, velprøvd og sånn halvveis "sikkert" siden fondene i det minste fordeler seg på flere aksjer og forhåpentlig går ikke alle nedenom på samme tid om det går dårlig. Med kryptovaluta har du absolutt ingen garantier for noe som helst selv om de faktisk har steget jevnt og trutt siden starten i 2009 og de første som tok sjansen på å kjøpe kryptovaluta har unektelig tjent gode penger på stigningen. Hvis du likevel skal kjøpe så kan du google litt rundt MiraiEx som er norsk kryptovalutabørs som er underlagt Finanstilsynet og som har avtaler med enkelte banker slik at du kan overføre penger direkte. De bruker også vanlig bankID / bankID på mobil som identifikasjon når du registrerer deg så det virker rimelig etterrettelig.
Cezanne Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Bare invester penger du har råd til å tape og kjøp av Sturle via bitmynt.no
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #5 Skrevet 21. november 2020 På 9.8.2020 den 0.43, AnonymBruker skrev: Nå er det lenge siden jeg har vært her inne men trenger noen innspill her. Har en kamerat som investerte i bitcoin for mange år siden og som nå nyter godt av dette. Nå leste jeg litt i avisene sist uke at den skulle gå opp. Jeg har veldig begrensede midler nå i corona tider så det er ikke snakk om store summer. Samboer sier at det er tull og vi heller burde bruke pengene på fond. Hva tenker dere andre smarte sjeler her om det? Jeg har prøvd å sette meg litt inn i det men skal være ærlig på at jeg ikke forstår mye. Siden jeg vurderer å kjøpe bitcoin av er https://kryptovalutainvestor.com/hvordan-kjope-bitcoin/. Har noen erfaringer med dem? Anonymkode: d8e9b...a66 Ble det noe Bitcoin-kjøp på deg? Jeg sjekket kursen nå og om du hadde kjøpt i august ville du hatt ca. 60% avkastning frem til nå. Greit det på 3 måneder? Anonymkode: a2d5e...6d0
Bikbokelsker Skrevet 21. november 2020 #6 Skrevet 21. november 2020 Jeg kjøpte bitcoin rett før den steg til himmels. Solgte med god margin for ordlegge meg beskjedent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå