AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Må man legge ut på Facebook når barnet har bursdag? Bilde med gratulerer til verden snilleste og omtenksomme gutten/ jente? Alle gjør det, men jeg føler at Facebook er ut 😅 Anonymkode: c03c4...a51
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Eller du kan gjøre noe enda bedre å ikke ha barna på Facebook overhode 🤓 Anonymkode: 141fd...83d 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Nei, jeg skriver ikke noe. Men jeg ser mange skriver de ‘brevene’. Til barna som ikke er på fb engang 🙄 Anonymkode: 01883...f18 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Uavhengig av om facebook er ut eller inn; Du må ingen ting på facebook, og ikke bry deg om hva "alle" andre gjør. "Alle" er ikke det samme som alle. Anonymkode: 9a784...88c 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Å eksponere barna sine i sosiale medier bør faktisk være forbudt. Anonymkode: 6ab78...d70 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Min bror er veldig mye på Facebook. Legger ut bilder hele tiden. Han er i 50 årene. I går hadde gutten hans 17 årsdag. Jeg var der da min bror tok bilder av han. Ikke legg ut på Facebook sa gutten. Men det gjorde han. Ett bilde med gratulerer med dagen. Litt respektløst Anonymkode: c03c4...a51 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Mine barn ønsker at jeg gjør dette, og gleder seg til å se og lese gratulasjoner 🙂 de er 9 og 7 år. Før sendte man jo inn til lokalavisa, da avisa her begynte å ta 100 kr for hilsen til bursdagsbarn, ble det brått slutt hos de aller fleste her jeg bor, og Fb tok for alvor over bursdagshilsener Anonymkode: c39a5...e28 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 Jeg gjør, skriver feks «gratulerer med syv år til Ole, tiden flyr» og legger ut et ordentlig og fint bilde. Bor langt unna der jeg vokste opp og er koselig at gamle venner og familie kan se bilder innimellom. Har helt lukket profil, med lite venner. Legger ut bilde max to ganger i året, da, og gjør om innlegget til at kun jeg kan se det etterhvert Anonymkode: c3712...7a8 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 Lurer du seriøst på dette, eller vil du bare rakke ned på de som gjør det? Alle er forskjellige. Mange liker å kringkaste bursdagen til barna sine, enten det er på Facebook eller i lokalavisa. Andre feirer det kun privat. Noen feirer ikke i det hele tatt. Anonymkode: f018f...051 3
GammelKaktus Skrevet 9. august 2020 #10 Skrevet 9. august 2020 Selvsagt må man ikke det, jeg gjør det ikke. Men forstår jo at folk synes det er koselig å gjøre det. Er ikke verre å legge ut slikt på facebook enn hva det er å legge det ut i avisen. Men som sagt, der er jeg veldig strikt, ingen bilder blir lagt ut herfra.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #11 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2020 den 0.47): Å eksponere barna sine i sosiale medier bør faktisk være forbudt. Anonymkode: 6ab78...d70 🫠 De fleste gjør det vel for å oppdatere slektninger og venner (les grandtanter og litt perifer familie) som syns det er hyggelig med litt bilder og oppdatering fra året som er gått.. Og de aller fleste poster ikke dette «offentlig» , men kun for Fb-venner Jeg vil ikke leve i en verden der å poste nøytrale og hyggelige bilder av barna mine til utelukkende folk jeg kjenner er ulovlig.. Syns det blir litt for mye andre veien Anonymkode: 510c3...93e 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #12 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2020 den 0.41): Må man legge ut på Facebook når barnet har bursdag? Bilde med gratulerer til verden snilleste og omtenksomme gutten/ jente? Alle gjør det, men jeg føler at Facebook er ut 😅 Anonymkode: c03c4...a51 tenker det er opp til hver enkelt jeg legger ut når barnet har bursdag, en til skolestart og et til jul,ellers legger jeg ut svært sjelden Anonymkode: 43281...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå