Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid hengt sammen, selvfølgelig hatt andre venner også men det har alltid vært oss to og de andre i tillegg. Nå har det seg slik at etter jeg begynte å røyke så ble hun helt rar, og nå sier hun at hun helst ikke vil ha noe med meg å gjøre. Jeg ble helt sjokkert!! Er det normalt å reagere slik mot noen som begynner å røyke litt? Hva gjorde dere når deres venninner begynte å røyke? 

Jeg er helt sjokkert og veldig lei meg:(  hun har jo faktisk brukt snus av og til.

Anonymkode: e9b16...ec0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan jeg til en viss grad forstå. Ikke noe hyggelig å være med folk som stinker røyk! Snus er etter hva jeg vet tilnærmet luktfritt. 

Endret av Traktor
  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forståe henne. Både røyk og snus er kvalmt. Holder meg unna mennesker som røyker og snuser så langt det lar seg gjøre. 

Anonymkode: 4e3be...028

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Forstår jeg godt. Folk som røyker stinker, og lukt fra klærene smitter over på andre. Det er ikke kult hvis det er det du tror, bare slutt med en gang, så sparer du penger og fremtidig helsetrøbbel. 

Anonymkode: 3222b...a12

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Røyking er selvskading. Ikke noe gøy å være sammen med noen som driver med det.

Anonymkode: 60df9...ec1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette hørtes veldig rart ut. Man kutter jo ikke ut venner pga noe så bagatellmessig.  Jeg røyker ikke selv. Men har mange venner som gjør det. Aldri så mye som tenkt tanken på at det skulle være et problem. 

Anonymkode: a20ba...1bb

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så patetisk venninne 😝 

Anonymkode: 18089...957

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg skjønner henne til en viss grad. Jeg har ingenting i mot røyk så røyk i vei, men snus blir jeg fysisk dårlig av. Og jeg vil ikke være i nærheten av en med snus under leppa når jeg blir kvalm og spyr av det. 

Anonymkode: 41c0d...558

• Liker 2
Skrevet

Hun høres ikke ut som en god venninne. Hvis du ikke sitter innendørs og damper henne i ansiktet da..

Selv synes jeg snus er drit ekkelt, men hvis en god venn skulle gjøre det, så må vedkommende få lov til det. Ikke min kropp! Det forandrer jo liksom ikke alle grunnene til at vi er gode venner i utgangspunktet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem som begynner å røyke i 2020? Trodde røyking var ut og bare for spesielt interesserte.

Skjønner det godt. Røyk stinker og det smitter over på alt. Møblene du sitter i, klærne dine, hårer ditt, rommet du går igjennom, alt gjennomsyres av disgusting røyklukt. Du kjenner det ikke selv men alle andre kjenner det. Når jeg må sitte inne i et rom det røykes i osv så stinker mine klær, mitt hår som et gammelt askebeger  Bare av å være i rommet! Så ja, hadde ikke orka henge med røykere.

Anonymkode: 73666...496

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner henne godt. Hvem vil være venner med selskadere som itillegg stinker og muligens påfører passiv røyking på andre?

Anonymkode: 3f52e...fe2

• Liker 4
Skrevet

Enkelte blir dårlige av røyklukt, så om du forventer at dere skal sitte ute sånn at du kan røyke hele tiden eller vil ha selskap når du må ta deg noen trekk så kan jeg til viss grad skjønne det. Samme om du forventer å røyke inne, men tror det er få som stiller slike krav i dag.

Men om du tar hensyn og ikke forventer at hun skal sitte i en røyksky sammen med deg, så høres hun ikke akkurat ut som en god venninne. Sikker på at det ikke er noe annet som ligger til grunn?

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Traktor skrev:

Det kan jeg til en viss grad forstå. Ikke noe hyggelig å være med folk som stinker røyk! Snus er etter hva jeg vet tilnærmet luktfritt. 

Men, man dumper vel ikke venner fordi de røyker? Selv om man ikke er for valget eller ville gjort det samme, så innebærer et vennskap gjensidig respekt.

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 9.8.2020 den 0.58):

Skjønner henne godt. Hvem vil være venner med selskadere som itillegg stinker og muligens påfører passiv røyking på andre?

Anonymkode: 3f52e...fe2

Er man gode venner så støtter man hverandre uansett. Ikke sikkert TS røyker i nærheten av vennene heller. De fleste røyker heller ikke lenger inni et hus, men utenfor, og da trenger heller ikke venninnen stå rett ved siden av om hun plages av røyken og lukten.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om en venn hadde dumpet meg fordi at jeg røyker, så hadde jeg bare vært glad til, for slike mennesker vil jeg ikke ha i livet mitt.

Anonymkode: 5be7d...d56

• Liker 5
Skrevet

røyke hva? tobakk? hasj? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ingen normale oppegående folk som begynner å røyke nå til dags!? 
Skjønner venninnen din godt! Jeg orker heller ikke å være i nærheten av folk som røyker.

Mannen min fikk klar beskjed da vi ble sammen at begynner han å røyke er det over og ut. 
Hadde en venninne begynt så hadde jeg minimert kontakten med henne. 

Anonymkode: bc257...0f3

• Liker 3
Skrevet

Røyke hva ? 
hasj ? Er vel helt innafor om hun kutter deg da selv om det er vanlig . 
har du begynt å røyke tobakk i 2020 er det garantert noe galt med deg utover røyk . Ingen normale mennesker begynner med det nå . 

• Liker 7
Skrevet

Det er jo ikke noe rart at hun kutter deg ut. Man må jo lure litt på IQ-en til folk som frivillig begynner å røyke nå i vår tid. Noe annet er venner som har sluttet å røyke, men sprekker og begynner igjen. De har jo gjort det de kunne for å bli røykfrie. De ville jeg ikke kuttet ut. Men venner som begynner nå? De ville jeg faktisk ha faset ut, jeg også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så mange messed up folk det er på KG.

TS: Venninna di er trolig på KG. Styr unna. Røyk som en helt for å holde henne unna.

Anonymkode: b6ec3...4e1

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...