AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Fy flate så bortskjemt nordmenn er på alt! Blir redde for ingenting! Klikker om en hund går løs liksom, noen kjørte inn «innkjøring forbudt» og «alle gauper må skytes for barnet vårt skal kunne leke ute» selv om de selvfølgelig sitter inne med iPaden... særlig nordmenn lenger ut på landet. Mange oppfører seg også så jævla dritt! Om å gjøre at ens egne barn skal utdanne seg til noe status noe. Man må følge flokken ellers har man en diagnose og ingen muligheter i livet. Hadde vært så interessant å se hvordan nordmenn hadde taklet dette. Anonymkode: 80388...74b 14
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Er så sjukt enig!!! Anonymkode: 6c7e1...fb1 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 (endret) Vel talt, nordmenn er bortskjemte. men når det er sagt så er ikke krig noe å trakte etter. Endret 8. august 2020 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Av Russland liksom? Det hadde tatt seg ut.. Anonymkode: 2691d...590 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Jeg er helt uenig, synes mange nordmenn har gode verdier og holdninger. Men du er ikke en sånn bortskjemt nordmann selv? Du høres ut som en som klager over nye sykkelfelt og dyr bensin - å klage på det synes jeg er utrolig bortskjemt. Anonymkode: 010ad...a27 6
snoren Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Dette var en sinnsforvirret tråd. Håper det fortsetter slik, ja vi er bortskjemte, men hva er det å hente fra den andre siden? 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Vi er allerede under angrep. Kina viruset og agenter; nyttiige idioter; som sprer det fordi de ikke vil ha karrantene Anonymkode: 7639f...098 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 Det er heldigvis mange land med krig og faenskap du kan flytte til. God tur! Ikke kom tilbake! 🙂 Anonymkode: bdf41...f18 11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er helt uenig, synes mange nordmenn har gode verdier og holdninger. Men du er ikke en sånn bortskjemt nordmann selv? Du høres ut som en som klager over nye sykkelfelt og dyr bensin - å klage på det synes jeg er utrolig bortskjemt. Anonymkode: 010ad...a27 Selvfølgelig er jeg bortskjemt nordmann. På en måte. Men en ganske venneløs nordmann og, for jeg passer ikke inn med de fleste. Folk holder seg til sine egne, er tryggest med de du kjente som barn. Du bør ha samme planer som alle andre. Ta videregående, så tar du høyere studier, helst til noe godt betalt og så bør du være i gang med svangerskapet helst rundt 26 års alder, da bør der nærme seg hus. Nei jeg klager ikke på dyr bensin da jeg ikke har bil. Jeg velger kollektivt fordi jeg tenker veldig miljø dessuten synes jeg det er tungvint å kjøre nå som alle skal kjøre. Hadde bil før men da trengte jeg det mer. Klager ikke på veiene heller, for de er som de er. Men det er MANGE nordmenn som klager på dette. Har sett mange stygge facebookstatuser om veiarbeid for det er jo en krise at de måtte vente litt fordi veien skal vedlikeholdes. Men så er det typisk norsk å være så sent utenfor mulig og, men når du hindres av sikkerhet så er det selvfølgelig de andre sin feil. Anonymkode: 80388...74b 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er heldigvis mange land med krig og faenskap du kan flytte til. God tur! Ikke kom tilbake! 🙂 Anonymkode: bdf41...f18 Tja. Flytte til et land uten jobbmuligheter og der jeg ikke kjenner noen? Men kunne lett flyttet til et annet land Anonymkode: 80388...74b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er allerede under angrep. Kina viruset og agenter; nyttiige idioter; som sprer det fordi de ikke vil ha karrantene Anonymkode: 7639f...098 Vi er under angrep ja! Norske politikere har gitt bort den norske fjellheimen til tyske vindindustri-pengepamper, sånn at de kan ta våre verdier, ødelegge vår natur og ta fra oss vår fred. Anonymkode: 6352a...d93
AnonymBruker 42 Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 (endret) Ja, ting blir alltid mye bedre med krig og elendighet... Perspektiv er jo en fin ting, men samtidig ting synes jeg det sabla fint at vi kan sitte på KG å klage på hva andre klager på, i stedt for å måtte velge hvilket av barna våre som skal overleve fordi vi ikke har nok mat, lizm? Endret 8. august 2020 av Beeblebrox 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #13 Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, Beeblebrox skrev: Ja, ting blir alltid mye bedre med krig og elendighet... Perspektiv er jo en fin ting, men samtidig ting synes jeg det sabla fint at vi kan sitte på KG å klage på hva andre klager på, i stedt for å måtte velge hvem av barna våre som skal overleve fordi vi ikke har nok mat, lizm? Hvirfor få fler barn enn man kan forsørge..... Anonymkode: 80388...74b 1
kjøttkaker Skrevet 8. august 2020 #14 Skrevet 8. august 2020 Her var det mange hårsåre nordmenn uten selvinnsikt🥴 Støtter deg full og helt, TS. Nordmenn forstår ikke hvor priviligerte de/vi er. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #15 Skrevet 8. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja. Flytte til et land uten jobbmuligheter og der jeg ikke kjenner noen? Men kunne lett flyttet til et annet land Anonymkode: 80388...74b Men du er jo venneløs så stor forskjell kan det ikke være å flytte til et land der man ikke kjenner noen. Anonymkode: e9ceb...8da 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #16 Skrevet 8. august 2020 Du høres noe bortskjemt ut - det er bare å søke og dra avgårde...god tur! https://folkehjelp.no/resultat/trygg-i-jobben-som-minerydder Anonymkode: 386d8...b31 1
Silva Pluvialis Skrevet 8. august 2020 #17 Skrevet 8. august 2020 (endret) Nei. Ærlig talt. At mange har et trygt liv er vel unt og noe alle fortjener. Ingen fortjener å være utrygg eller ha det vondt. Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #18 Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, Uatskillelig skrev: Nei. Ærlig talt. At mange har et trygt liv er vel unt og noe alle fortjener. Jeg er veldig utrygg og redd, og har tunge psykiske diagnoser, men lever nå et nokså beskyttet liv med mange gode mennesker og et hjelpeapparat i ryggen. Og det er jeg evig takknemlig for. Ingen fortjener å være utrygg eller ha det vondt. Jeg er veldig veldig glad for at vi slipper krig, og jeg tror heller ikke det hadde hjulpet noen til å få det noe bedre. Ofte er det de som klager mye, som også har mye vondt. Når glasset allerede er fylt opp er det ikke plass til mer og det renner over. Hvordan er nordmenn ikke bortskjemte? Kan du argumentere for det? Anonymkode: 6c7e1...fb1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #19 Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, Uatskillelig skrev: Nei. Ærlig talt. At mange har et trygt liv er vel unt og noe alle fortjener. Jeg er veldig utrygg og redd, og har tunge psykiske diagnoser, men lever nå et nokså beskyttet liv med mange gode mennesker og et hjelpeapparat i ryggen. Og det er jeg evig takknemlig for. Ingen fortjener å være utrygg eller ha det vondt. Jeg er veldig veldig glad for at vi slipper krig, og jeg tror heller ikke det hadde hjulpet noen til å få det noe bedre. Ofte er det de som klager mye, som også har mye vondt. Når glasset allerede er fylt opp er det ikke plass til mer og det renner over. Dine psykiske problemer kan være resultat av et for lett liv. Vi finner på problemer når vi ikke har noen ekte igjen. Anonymkode: 80388...74b 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #20 Skrevet 8. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja. Flytte til et land uten jobbmuligheter og der jeg ikke kjenner noen? Men kunne lett flyttet til et annet land Anonymkode: 80388...74b Jeg trodde du var tøffere enn oss andre bortskjemte pinglenordmenn. Beklager feilen. Anonymkode: bdf41...f18 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå