AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Jeg er i 20-åra. Opplever at venner og familie/svigerfamilie prøver å klemme f.eks. Avviser jeg får jeg ofte høre hvor hysterisk jeg er.. Det samme gjelder arrangerte sammenkomster med masse personer, hvor man umulig klarer å overholde 1-metern. Det takker jeg fint nei til, og føler meg som den dølleste personen i verden. Andre som har oppdaget nye sider ved sine kjente og kjære i denne pandemien..? Anonymkode: 6cf80...c5a 1
Midnight Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Synes det er så tåpelig å bli kalt «hysterisk» fordi man gjerne ikke ønsker å bli smittet eller smitte andre, under en pandemi. Folk for klemme så mye de vil, men jeg klemmer ikke kreti og pleti. For meg handler det om å ta et minimum av hensyn, og jeg mener at folk må respektere oss som ønsker avstand De som kaller med «hysterisk», tipper jeg igrunn bare blir fornærma fordi de ikke føler seg anerkjent. Det går også an å tenke at folk kanskje har familie eller venner i risikogruppen, og faktisk ikke kan risikere å bli smittet fordi man bor sammen, etc. Men det er tydeligvis veldig vanskelig for enkelte å begripe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå