Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Britt
Skrevet

Er du sikker på at du i det hele tatt vil leve sammen med mannen din etter dette?

Noen ganger tror vi at det å bryte ut av et ekteskap er så vondt, men å leve i et forhold hvor din mann har vold deg så vondt...er så bedre.

Ut ifra dine innlegg vet jeg at dette ikke er godt for deg.

Å ta hevn tror jeg ikke er rett, da vil du bare rive det opp og du vil komme i direkte kontakt med denne andre kvinnen, og det er ikke sikkert det er bra for deg nå.

Det kan stemme at menn ikke alltid blir følesmessig engasjert i sin "elskerinne"

Menn kan være lykkelig gift, samtidig som de er utro.

Og når de må "velge" er det kona de vil være hos og sine barn fremfor alt betyr også mye.

Jeg vil for alt i denne verden om å ikke oppsøke den andre kvinnen, dropp henne.

Hun har dritt på draget, mistet sin elsker, du vant til slutt.

Vet om mange som ønsker hevn, men når de har gjort det...hjalp det ikke i det hele tatt.

Du er nok er bra menneske, men akkurat nå vil du bare at den hersens kjerring skal få svi.... :frustrert::frustrert::frustrert:

Du skal få være forbanna på henne og din mann, men egentlig så har hun bare blitt forelsket i din mann, eller likt ham godt.

Hun er ikke verre enn det, ser du....så synes du skal la ho styre med sitt.

Men tenk nøye over om du vil fortsette med din mann, er du fremdeles glad i ham etter dette.

Tviholder du bare på ham nå....

Kanskje vil du se når ting har roet seg litt at du faktisk ikke ønsker ham i ditt daglige liv lengre.

Kanskje vil du bytte han ut i noe mer spennende og nytt.

Ting blir bedre etterhvert.

Kos deg med dine barn i sommer, de er ihvertfall trofaste mot deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...