AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Hei. Jeg fikk meg en sommerjobb der moren til venninnen min jobber. Jeg så ofte hun og kollegaen. La merke til at de flørta litt, men jeg trodde at det var en uskyldig flørting og at de var bare gode venner. Men det skjedde noe for et par dager siden. Idet jeg skulle til å gå ut, så jeg moren og kollegaen kline. Jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg gikk hjem og jeg har ikke vært på jobb siden og har heller ikke snakket med venninnen .Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg er redd for å miste vennskapet, men jeg klarer ikke å henge med venninne fordi jeg får en dårlig samvittighet. Hva burde jeg gjøre? Hilsen en 17 år gammel jente. Anonymkode: 61ac3...032
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Er hun gift/i et forhold med noen? Anonymkode: a8319...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Du skal bare passe dine egne saker. Anonymkode: faf52...b30 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Du skal ikke gjøre noe, det angår ikke deg.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 Ikke bland deg borti, du vet vel antagelig ikke hvordan mannen hennes er heller. Anonymkode: 4b445...8b2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 Ikke hør på idiotene her, så klart skal du fortelle venninna di. Anonymkode: b041c...619
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke hør på idiotene her, så klart skal du fortelle venninna di. Anonymkode: b041c...619 Selvfølgelig skal man ikke fortelle venninna! Hun skal ikke belastes med info om sin mor på den måten. Om du føler du skal snakke med noen, er det moren selv, eller i verste fall hennes eventuelle partner. Men du kan ende opp i en situasjon hvor du skaper mye uforutsett trøbbel, og kostnader, også for deg selv. Anonymkode: 76033...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå