Tatja Skrevet 8. august 2020 #1 Del Skrevet 8. august 2020 (endret) Solgte 2 stk bord gjennom finn.no. Målene sto i annonsen, og bordene ble hentet som avtalt. Så kom en melding fra kjøper, hvor han klager over at bordene er for små, og forlanger at jeg vippser 200 kr tilbake til han... de kostet 800 totalt. Hva ville dere gjort? Han sier det ikke hjelper at målene sto i annonsen... han hadde sett på bildene. Endret 8. august 2020 av Tatja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Del Skrevet 8. august 2020 Om målene stemmer og korrekte mål var oppgitt i annonsen ville jeg ikke gitt penger tilbake. At han bare har sett på bildene er ikke ditt problem Anonymkode: 2f86f...780 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Del Skrevet 8. august 2020 Var målene oppgitt i annonsen og han fysisk var å hentet bordene kan han umulig ha noe å klage på! Anonymkode: e7d2a...154 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 8. august 2020 #4 Del Skrevet 8. august 2020 Jeg hadde ikke godtatt reklamasjonen hans, for målene stod jo i annonsen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Del Skrevet 8. august 2020 Det er da ikke din feil at denne personen ikke evner å forstå centimeter-systemet. Her har du gitt målbare forhold å gå etter, og du kan ikke klandres fordi kjøper ikke gidder å sjekke dette før de kjøper. Herregud...... Anonymkode: 0c0e1...732 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Del Skrevet 8. august 2020 Hadde heller ikke godtatt det. Jeg fikk engang en klage på finn på noe som klart fremgikk av annonsen. Da viste jeg til annonseteksten og vedkommende gav seg. Anonymkode: 6d02b...ffa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Del Skrevet 8. august 2020 For noe tull. Du har skrevet målene, og han har hentet dem. Han virker som en totalt idiot. Når det er sagt, ville jeg bare vippset pengene tilbake. Ønsker ikke krangle med mennesker som er så spesielle. Ville da heller tapt de 200 kr, for å slippe å høre noe mer. Anonymkode: 7eff3...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 8. august 2020 #8 Del Skrevet 8. august 2020 9 minutter siden, Tatja skrev: Solgte 2 stk bord gjennom finn.no. Målene sto i annonsen, og bordene ble hentet som avtalt. Så kom en melding fra kjøper, hvor han klager over at bordene er for små, og forlanger at jeg vippser 200 kr tilbake til han... de kostet 800 totalt. Hva ville dere gjort? Han sier det ikke hjelper at målene sto i annonsen... han hadde sett på bildene. Så kjøperen mener bordene passer bedre i størrelse om han/hun får tilbake 200 kr av totalt 800? 😄 Jeg ville henvist til at målene stod i annonsen og ignorert personen glatt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatja Skrevet 8. august 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 8. august 2020 TS her. Jeg bestemte meg for å gi 200 i avslag, ettersom jeg fant ut at ny-pris var nær prisen jeg solgte for. Fyren ble overlykkelig, sååå fornøyd. Endte med at han inviterte meg på middag! Er jo det de sier: 'Finn - mulighetenes marked'... 😁😁😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 8. august 2020 #10 Del Skrevet 8. august 2020 7 minutter siden, Tatja skrev: TS her. Jeg bestemte meg for å gi 200 i avslag, ettersom jeg fant ut at ny-pris var nær prisen jeg solgte for. Fyren ble overlykkelig, sååå fornøyd. Endte med at han inviterte meg på middag! Er jo det de sier: 'Finn - mulighetenes marked'... 😁😁😁 Så godt at det ordnet seg. Men jeg ville vært forberedt på at han mener du skal betale for middag... 😬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatja Skrevet 8. august 2020 Forfatter #11 Del Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Så godt at det ordnet seg. Men jeg ville vært forberedt på at han mener du skal betale for middag... 😬 Huff, ja, du sier noe der. Godt jeg takket høflig nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå