Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å slappe av, starter alltid å diskutere med samboeren og krangle om hver minste ting, og så sta som han er så må han alltid si noe som gjør meg forbanna 🤦‍♀️

Jeg har tenkt å leie et hotell rom med spa ♨ og vare litt for meg selv men vet ikke om det kommer til å hjelpe 😫 noen tips til hvordan jeg kan få slappet av? 

Har ikke hatt hormon utbrudd men nå fått det de siste ukene. 

Anonymkode: 17dfe...b4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok lite å gjøre med dessverre.. 

Jeg kjenner jeg kan begynne å gråte av ingenting, ubetydelige kommentarer eller av at jeg trodde samboer skulle gjøre et eller annet den dagen for meg når vi egentlig ikke har avtalt noen dag. Jeg greier som oftest å ta meg sammen om jeg bare får 5 minutters stillhet 😂

Her merker jeg mye har med at mine forventninger er noe annet enn slik det blir, mest fordi jeg ikke lager noen avtale om det. Kan være noe som at vi kommer hjem 3 timer senere enn hva jeg hadde sett for meg. 

Heldigvis først nå etter uke 30 begynner samboer å forstå at det er graviditeten og hormonene som gjør det. Da går det som oftest over litt raskere enn de gangene han har stått imot like hardt med sine meninger. Du får be han ha litt forståelse for deg, bare la ting gå de siste ukene nå. Jeg tror nok begge parter vil tjene på det, selv om det tydeligvis er vanskelig for en norsk mann å "ikke forsvare seg" som samboer kunne komme med tidligere. 

Anonymkode: afc34...d7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...