AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Spist 3 rå gulrøtter i dag og har begynt å hikke hver gang. Skjer med det da? Flere enn meg som gjør det? Anonymkode: e3167...7db 1
Gjest Emet Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Ja! 😄 helt siden jeg var liten, aner ikke hvorfor. Skjer nesten uten unntak når jeg spiser rå gulerøtter.
Perelandra Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Jeg hikker hvis jeg spiser uten nok drikke til. Det kan godt skje med gulrøtter, men også andre typer mat. Den verste "hikke-maten" er tørt brød.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 12 minutter siden, Perelandra skrev: Jeg hikker hvis jeg spiser uten nok drikke til. Det kan godt skje med gulrøtter, men også andre typer mat. Den verste "hikke-maten" er tørt brød. Samme med meg. Anonymkode: dbbbd...489
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 15 minutter siden, Perelandra skrev: Jeg hikker hvis jeg spiser uten nok drikke til. Det kan godt skje med gulrøtter, men også andre typer mat. Den verste "hikke-maten" er tørt brød. Enig! Virker som maten ikke kommer godt nok ned i magen, og derfor begynner å hikke 🤷🏽♀️ Anonymkode: ef76c...2d4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 Haha jeg trodde det bare skjedde med meg 😂 Anonymkode: 7d678...721
Perelandra Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig! Virker som maten ikke kommer godt nok ned i magen, og derfor begynner å hikke 🤷🏽♀️ Anonymkode: ef76c...2d4 Jeg gjetter på at det er derfor TS hikker av gulrøttene. Selv om man tygger godt, vil ikke rå gulrot løse seg opp i spyttet, men bli liggende som små biter. Hvis gulrotbitene ikke kommer helt ned i magesekken, kan det trolig gi hikke. Drakk du TS vann sammen med gulrøttene, eller spiste du det uten drikke?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #8 Skrevet 9. august 2020 Da jeg var liten pleide mamma å gi meg en rå, nyvasket gulrot som ikke var tørket. Jeg fikk alltid, uten unntak, hikke. Jeg gjør de samme med mitt barn nå, og hun får også hikke. 😂 Anonymkode: 43d2e...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå