AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Del Skrevet 8. august 2020 Har hatt på rullegardin, persienner og lystette gardiner på soverom. Men det blir ikke så mørkt som jeg vil... Hva er best for å holde mest mulig lys ute? Anonymkode: 85790...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Del Skrevet 8. august 2020 Da må du vel ha lystette persienner i skinner, eller feste / ha bredden på persiennen bredere enn vinduskarmen, så lys ikke kommer inn, ev også gardiner for å tette kantene på siden Anonymkode: 5326f...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Del Skrevet 8. august 2020 Skru av lyset? Om du ikke syntes det blir mørkt nok med mørklegging rullgardin så er den kanskje ikke montert helt inntil karmen? Teip rundt rullgardina? Anonymkode: 7d0b2...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Del Skrevet 8. august 2020 Mørk farge på veggene som sluker alt lys (ubehandlet furupanel "anbefales "), mørke gardiner, gjerne lystette, og du er i mål. Anonymkode: 22060...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Del Skrevet 8. august 2020 Hvor er glippen da? Gardinstengene mine henger helt inntil karmen og med disse gardinene så får jeg det helt mørkt også på sommeren. Jeg er også en sånn som må ha de bekmørkt når jeg skal sove. https://www.ikea.com/no/no/p/majgull-lystette-gardiner-1-par-gra-50417812/ Anonymkode: aeae3...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I'm just a girl Skrevet 8. august 2020 #6 Del Skrevet 8. august 2020 Jeg fikk en gardinspesialist til å komme å måle også valgte jeg ut plissègardiner hos dem i mørkleggende stoff. Dyrt men mørkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Del Skrevet 8. august 2020 Disse er gull, med rullegardin og gardinene Twilight fra Jotex. Det fungerer veldig bra her ihvertfall. https://www.ikea.com/no/no/p/raecka-gardinstangkombinasjon-svart-s99929241/ Anonymkode: a97aa...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2020 #8 Del Skrevet 8. august 2020 Bruk en sort, tett sovemaske for øynene og....lukk øynene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Del Skrevet 8. august 2020 Vi har midnattssol. Har lystett rullegardin med lystette gardiner over. Har klippet til lystett papp jeg setter over rullegardiner i vinduskarmen på de verste sommermånedene. Har makt soverommet mørke grått med helmatt maling. Anonymkode: 7364d...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palma Skrevet 9. august 2020 #10 Del Skrevet 9. august 2020 Skinne i taket med gardiner fra tak til gulv. Vi har en hel vegg med lystette gardiner fra tak til vegg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #11 Del Skrevet 9. august 2020 Har lystett rullgardin som uten sprekker i noen retninger i vinduer og lystette gardiner over. Malt i mørke farger på rommet. Jobber netter så må ha det helt mørkt, funker fjell Anonymkode: d05f7...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #12 Del Skrevet 9. august 2020 Sovemaske er det enkleste og billigste tipset. Anonymkode: d28a0...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #13 Del Skrevet 10. august 2020 Mørk farge på vegger, tak, gulv og lister. Anonymkode: 71f79...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightcrawler00 Skrevet 10. august 2020 #14 Del Skrevet 10. august 2020 Etter at jeg malte soverommet mørke-mørke-mørke-blått (vegger og tak) ble det nesten for mørkt der inne. Vurderer faktisk å male det lyst igjen. Så det er mitt beste tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #15 Del Skrevet 10. august 2020 Jeg har svart på soverommet, i tillegg til gardiner som stenger lys ute. Og sovemaske! 🙈 Anonymkode: d90e6...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #16 Del Skrevet 11. august 2020 På 8.8.2020 den 21.48, AnonymBruker skrev: Har hatt på rullegardin, persienner og lystette gardiner på soverom. Men det blir ikke så mørkt som jeg vil... Hva er best for å holde mest mulig lys ute? Anonymkode: 85790...bdc Gjør som oss: Gardinskinne fra ikea i taket langs hele vindusveggen. Lange faktisk lystette gardiner (de mørkeblå hos ikea er de vi har, Majgull mener jeg er navnet) fra tak til gulv og vegg til vegg. Det ser lekker ut fratrukket og blir HELT bekmørkt trukket for. Genialt Ingen glipper. Anonymkode: 20289...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #17 Del Skrevet 11. august 2020 På 8.8.2020 den 21.48, AnonymBruker skrev: Har hatt på rullegardin, persienner og lystette gardiner på soverom. Men det blir ikke så mørkt som jeg vil... Hva er best for å holde mest mulig lys ute? Anonymkode: 85790...bdc Du for kjøpt en mørk rullegardin som stenger sollys ute. Har det på soverommet funker fett Anonymkode: af209...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå