Gå til innhold

Spørsmål på kg: «folk sier at jeg ...» «folk spør ofte om ...»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som er litt skeptisk til at alle disse trådene er sanne? Hvor er alle disse menneskene som spør etter så mye rart? 

Jeg tror at når folk lager slike tråder så spør dem fordi de ønsker at de blir spurt om det i virkeligheten, de lurer på/mener det samme ang noen andre men gir seg ut for å være disse. 
«jeg får høre ofte at jeg ser ung ut» men «ofte» er kanskje et par ganger i året for disse, men de liker å høre at de ser unge ut så da får de to ganger til å bli «ofte»

Anonymkode: 611cc...d10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som er litt skeptisk til at alle disse trådene er sanne? Hvor er alle disse menneskene som spør etter så mye rart? 

Jeg tror at når folk lager slike tråder så spør dem fordi de ønsker at de blir spurt om det i virkeligheten, de lurer på/mener det samme ang noen andre men gir seg ut for å være disse. 
«jeg får høre ofte at jeg ser ung ut» men «ofte» er kanskje et par ganger i året for disse, men de liker å høre at de ser unge ut så da får de to ganger til å bli «ofte»

Anonymkode: 611cc...d10

KG er en del av Egmont, de tjener penger på annonsører som annonserer på KG. Høy aktivitet er gull for de. Man bør vel være kritiske til hva som blir servert her også.

Anonymkode: 92db9...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...