Ungmann25 Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Er en ung mann (25 år), som har en penis et sted mellom 10-13cm (det er vanskelig å måle i erigert tilstand, da den gjerne slipper taket når jeg fokuserer på å måle). Er også litt overvektig, med et fettlag rundt penisskaft som skjuler noe, så har målt med fettlag dratt bakover og uten. Det jeg lurer på er om det i det heletatt er mulig å finne en kvinne som vil elske meg og akseptere meg for den jeg er? I mitt siste forhold sa dama at det ikke var noe galt med penisen min, og at størrelsen ikke er noe hun brydde seg om, og har aldri fått noe negativ tilbakemelding på penis, men sitter med en gnagende følelse av at det er på grunn av penis at forhold ikke fungerer. Har riktignok fått tilbakemelding tidligere på at det har vært vanskelig å knytte noen nær relasjon til meg, og det skyldes at jeg har blitt relasjonsskadet i barndom/oppvekst. Trenger sårt et ærlig svar, ikke noe bullshit for å skåne følelsene mine!
Fioljenta Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Hvordan penisen brukes har mye mer å si enn hvordan den ser ut! Men, du burde kanskje jobbe litt med den relasjonsskaden slik at det blir enklere å knytte nære relasjoner til deg? Det er jo tross alt det du har fått tilbakemeldinger på - ikke penis-størrelsen... 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Ja! Husk at lesber har best sex med flest orgasmer, og de har ikke kuk en gang! Sex sitter i hodet, så det er det du må fokusere på. Og så er det jo himla mye enklere når man kan få hele kuken inn i munnen. Anonymkode: 61707...939 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Verre med relasjonsskaden. Den bør du oppsøke hjelp for! Anonymkode: 61707...939 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Jeg synes ikke størrelse har noe å si 😊 har vært med menn m ca samme størrelse du skisserer og det var deilig 👍🏻 Anonymkode: 08e62...eff 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Det er ikke på grunn av penisen at forhold ikke fungerer,det er på grunn av at du tror at det er på grunn av penisen at det ikke fungerer. Menn styrer ikke kvinner med penisen sin. Kvinner har en kropp og en hjerne selv. Slutt å vær så selvopptatt. Anonymkode: eae7a...9df 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Relasjonskader er gjerne en litt snillere måte å snakke om personlighetsforstyrrelse på. Hvis du er avvikende i relasjoner blir jo kjærlighet og nære forhold fryktelig vanskelig. Du må jo begynne der. Anonymkode: f173e...b3a 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 Det er umulig. Damer kan aldri elske en liten pikk. Anonymkode: 8cdfc...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 Mange menn med litt liten tryllestav klarer fint å tilfredsstille thaidamer Unnskyld at jeg sier det, men mannen trengte et svar...😑 Anonymkode: 9c6b2...8f6 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange menn med litt liten tryllestav klarer fint å tilfredsstille thaidamer Unnskyld at jeg sier det, men mannen trengte et svar...😑 Anonymkode: 9c6b2...8f6 Nå er vel de like som andre damer. Er ikke bedre de enn vestlige damer. Anonymkode: c8425...4b0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 Det er ikke lengden som betyr noe. Det er tykkelsen. Har du målt den? Anonymkode: 4c5d0...64c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 Jeg er gift med en som er beskjedent utstyrt, og sexen er den beste jeg noensinne har hatt. Jeg har hatt en del partnere før det ble oss, så har mye å sammenligne med.. Anonymkode: 6c245...f36 3
Ungmann25 Skrevet 8. august 2020 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lengden som betyr noe. Det er tykkelsen. Har du målt den? Anonymkode: 4c5d0...64c Nei, har ikke målt tykkelsen. Skal gjøre det 1
Ungmann25 Skrevet 8. august 2020 Forfatter #14 Skrevet 8. august 2020 3 timer siden, Fioljenta skrev: Hvordan penisen brukes har mye mer å si enn hvordan den ser ut! Men, du burde kanskje jobbe litt med den relasjonsskaden slik at det blir enklere å knytte nære relasjoner til deg? Det er jo tross alt det du har fått tilbakemeldinger på - ikke penis-størrelsen... Ja, bør kanskje heller jobbe med relasjonsskadene, og selvbildet mitt osv. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #15 Skrevet 8. august 2020 Går helt fint. Det som kan telle ned er komplekser, usikkerhet og mye penis-fokus. Du får ikke endret den, så like greit å bare slutte å tenke på den saken. Det er jo ikke sånn at menn som regnes som veldig attraktiv har fått velge sitt utstyr heller. Anonymkode: 11485...129
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #17 Skrevet 9. august 2020 Var sammen m en mann som hadde stort utstyr, og fikk så en elsker som var ca som deg. Spiller ingen rolle for meg, var så forelska i ham, og sexen var deilig! Jeg får orgasme uansett str på penis, så det har ingenting å si for meg.. viktigere er kjemien, følelsene og forelskelsen!! Men ja, du bør jobbe med selvbildet ditt. Anonymkode: 5bf89...22c 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #18 Skrevet 9. august 2020 Ville oppsøkt psykolog ift relasjonsskade. Størrelsen på penis er ikke noe problem (ville ikke vært her i alle fall). Anonymkode: 6a99e...f63
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #19 Skrevet 9. august 2020 Jeg skal være 1000% ærlig nå. Ikke noe bullshit: Ja! Det er skikkelig opphissende med en stor og stiv penis. Jeg fantaserer ofte om det i mine mørke fantasier. På samme måte som at en mann sikkert fantaserer om en ung og stram mus. Men det blir jo bare værende i fantasien sammen med andre saker og ting jeg ikke skal si høyt. I det virkelige liv så har penisstørrelse ingenting å si for min del. Jeg har hatt sex med både store og små peniser og jeg synes ærlig talt ikke penisstørrelsen har hatt noenting å si for om sexen var bra eller ikke. Den beste sexen har jeg med min nåværende kjæreste. Jeg aner ikke hvor stor den er, men den er ikke den største jeg har sett. Og vi har fantastisk sex sammen. Sex handler om så mye mer enn penis. Sex handler om å nyte kroppene til hverandre, berøring, flørting, spenning, kjærlighet, oppmerksomhet, kjemi. Jeg tenner på hele mannen, ikke bare hans penis. Selvfølgelig kan du finne kjærligheten. Bare ikke bruk mer energi på å tenke på penis størrelsen. Tenk heller på andre ting. Anonymkode: 4adf4...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #20 Skrevet 11. august 2020 Mann her med penis omtrent som din. Har aldri fått klager på størrelsen. Har hørt fra flere at den er av de mindre, men at sexen er helt topp. 3-4 stk har faktisk sagt at jeg er den beste de har hatt 😊 Størrelsen får du ikke gjort noe med. Men blir du kvitt noe overvekt hjelper jo det, både på hvor mye som sees og på selvbildet. Ta tak i vekten/kondisjonen og jobb med tidligere opplevelser og nyt sex med deilige damer i alle fasonger 👍 Anonymkode: d23c4...312 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå