Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner har lite kontroll på sine følelser, det som er problemet.

Anonymkode: f3bf1...090

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har lite kontroll på sine følelser, det som er problemet.

Anonymkode: f3bf1...090

Vi er bare skrudd ihop forskjellig fra menn.. som er mer kalde og kyniske ... mannfolk vil jo ikke ha snille damer som vil dem d beste hvis vi blir glade i dem. De liker vel best ei som sprer bena og så bukker og takker og vandrer til neste pikk😉

Endret av Bente1234
  • Liker 1
Skrevet

Når det gjelder å få følelser er det ingen forskjell. Det er en myte at menn ikke får følelser.

Lykke til med jakten. Det er aldri direkte  lett å finne den riktige partneren uansett alder. Det er mange menn som vil ha en kvinne på 50+. Folk på 50 i dag er ikke gamle hekser og stabukker. Folk har feil bilde i hodet. Det med å la det skinne gjennom at dere liker sex er et lite salgstriks fra min side.

Her er et viktigere tips:

Jeg har tro på å treffe folk i RL og ikke i en sjekke-app. Kanskje dere velger helt andre menn når dere først blir kjent i en normal setting. Meld dere inn i kor, korps, tur-gjenger, fotokurs etc.

Anonymkode: f373e...ef5

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tro på å treffe folk i RL og ikke i en sjekke-app. Kanskje dere velger helt andre menn når dere først blir kjent i en normal setting. Meld dere inn i kor, korps, tur-gjenger, fotokurs etc.

Har prøvd det der i 5 år. Har ikke møtt en eneste en som har vært aktuell. Eller feil, har møtt et par kjekke, flotte menn, men de har vært gifte. Jeg jobber til og med i et ganske mannsdominert miljø. Finner ingen der heller. 

Anonymkode: c8c1d...35b

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, Bente1234 skrev:

Vi er bare skrudd ihop forskjellig fra menn.. som er mer kalde og kyniske ... mannfolk vil jo ikke ha snille damer som vil dem d beste hvis vi blir glade i dem. De liker vel best ei som sprer bena og så bukker og takker og vandrer til neste pikk😉

Jo vil gjerne ha ei snill dame, men hun er ganske vanskelig å finne. Ihvertfall ei trofast ei som vil være med å leke.

Skrevet
På 8.8.2020 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Ts her, prøver uten å være desperat men syns det er vanskelig . Sikkert ikke lett får de unge heller. Vært alene i 4 år, klarer meg alene men savner en!

Anonymkode: 43f81...5c8

50+ år er i seneste laget å få unge. Når barnet er ung voksen så er forelder i bestemoralder liksom... 

Men de på 50 har ikke sååå vanskelig for å finne kjæreste de heller. Unge mennesker sliter jo også, hvis man leser her

Anonymkode: c319b...7cc

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er en selvfølge. Jeg vet ikke. Det var et velment råd for dere som søker partner, ikke noe annet. 

Kanskje du ikke skal si det rett ut, men pakke det litt inn. Si at du "savner en å dele gleder, sorger og seng med". Da har du sagt det uten å være vulgær.

Jeg antar at en del menn i 50+ kommer fra forhold hvor man har sklidd fra hverandre og sexlivet har dødd ut. Man hører også snakk om at kvinner mister lysten etter overgangsalderen. Jeg tror dette kan være liten frykt i bakhodet til en del menn uansett hvor seriøse de er.

Derfor rådet mitt. 

Vet du, hvis vi damer så mye som antyder noe i retning av sex i profilteksten, så tar alle sprengkåte menn som KUN er ute etter sex kontakt. Jeg mener det. Et bilde med et litt frekt blikk er nok. Har testet det, og gjør ikke det flere ganger. Det er mulig det kan ha litt annen effekt når man er over 50, men det virker jo ikke sånn, da problemet tydlig er at man helst får kontakt fra de som ikke er interessert i noe fast forhold.

Men jeg er helt med på å ta det opp i chatten før man møtes. Men man må gjøre det på en naturlig måte. Altså når man får spørsmål om hva som er viktig for deg i et forhold feks så er det både lett og riktig å fortelle at fysisk kontakt, kos og sex er viktig for deg. Og det er jo noe jeg gjerne vil få avklart hos menn også, for jeg har faktisk vært borti menn som har mindre sexlyst enn meg. Men når de i melding nummer to skriver "jeg skulle gjerne hatt deg naken under dyna her nå", så er det så opplagt at sex er det viktigste. Og det er ikke sånn vi kvinner funker. Det er fullstendig avtennende på det tidspunktet. De fleste av oss trenger å like personen før vi får lyst på sex.

• Liker 2
Skrevet

Det siste du skrev med ... ønsket deg naken her og der i andre mld... d er spot on. D du sier er rett vi må få tid til å bli kjent og like mannen før en kan snakke om sex. Det du nevnte er turn off og blokkering for meg ihvertfall. Tror menn virkelig at vi vil smelte ved en sånn melding?? Da har de bomma kraftig.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...