AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #21 Skrevet 10. august 2020 Det ordner seg bestandig Anonymkode: bd7a6...4ac
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #22 Skrevet 10. august 2020 Ja, men ikke så ofte. Er litt rusten etter 25 års forhold, jeg får mange besøk på profilen. Det jeg reagerer på er at det er få menn som sender mld, veldig ofte kommer det spørsmål fra mye yngre menn. De er jeg ikke interressert i! Så jeg gjør vel noe feil. Ts Anonymkode: 43f81...5c8
Antiviruset Skrevet 10. august 2020 #23 Skrevet 10. august 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Faren for at du dumper borti ei dame som egentlig kan tenke seg andre ting enn sex er til stede ja. De liker å stelle i hagen, drikke vin og slike ting bedre enn sex. Derfor kommer denne sexpraten opp som tema. Dette er med respekt å melde bare tull, dette er ting man tar når man har datet en stund og har blitt kjent. Begynne å snakke om sex allerede på chatt er bare utrykk for en ting, det er dette de er ute etter. Mange menn der ute som bare er ute etter dette, og ikke noe forpliktende forhold. Mange kvinner som også bare er ute etter et forhold om "alt klaffer". Noe som er umulig, så da er de ofte inne på datingsider for bekreftelse. Så er det mange seriøse der ute, som bare må finne den rette. 1
Antiviruset Skrevet 10. august 2020 #24 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men ikke så ofte. Er litt rusten etter 25 års forhold, jeg får mange besøk på profilen. Det jeg reagerer på er at det er få menn som sender mld, veldig ofte kommer det spørsmål fra mye yngre menn. De er jeg ikke interressert i! Så jeg gjør vel noe feil. Ts Anonymkode: 43f81...5c8 Ikke nødvendigvis, du må bare ha tålmodighet! Tror at veldig mange menn inne på datingsider ikke er veldig seriøse, lider av en ekstrem forpliktelse angst kan det virke som. Det er å treffe de som vil ha et seriøst forhold, og vil bygge det over tid. Det har aldri vært lett om man er ung eller gammel. Det er å treffe den rette til rett tid Tror lett at du kan kippe bort 90% av mennene som useriøse angående seriøse forhold, kvinnene er nok bedre på dette men har ofte en hel kravliste som skal oppfylles. 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. august 2020 #25 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, Antiviruset skrev: Dette er med respekt å melde bare tull, dette er ting man tar når man har datet en stund og har blitt kjent. Begynne å snakke om sex allerede på chatt er bare utrykk for en ting, det er dette de er ute etter. Mange menn der ute som bare er ute etter dette, og ikke noe forpliktende forhold. Mange kvinner som også bare er ute etter et forhold om "alt klaffer". Noe som er umulig, så da er de ofte inne på datingsider for bekreftelse. Så er det mange seriøse der ute, som bare må finne den rette. Jeg har aldri sagt at de var useriøse, men bare a-seksuelle. Det har ingenting med seriøsiteten å gjøre. Men synes de kan si fra at sex er ikke så viktig når det for meg er veldig viktig. Da kan de heller si at vi passer ikke sammen slik at ihvertfall jeg kan slippe. Jeg har aldri bedt om ei a-seksuell dame. Da hadde jeg skrevet det i min. cv. Er du glad i sex tar du også insj. Når du sier du elsker å suge pikk så gjør du det mere enn å gape over den 3 ganger i året.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #26 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg har aldri sagt at de var useriøse, men bare a-seksuelle. Det har ingenting med seriøsiteten å gjøre. Men synes de kan si fra at sex er ikke så viktig når det for meg er veldig viktig. Da kan de heller si at vi passer ikke sammen slik at ihvertfall jeg kan slippe. Jeg har aldri bedt om ei a-seksuell dame. Da hadde jeg skrevet det i min. cv. Er du glad i sex tar du også insj. Når du sier du elsker å suge pikk så gjør du det mere enn å gape over den 3 ganger i året. Er kvinner 50+ aseksuelle? Er det din påstand, at vi strikker, skravler og drikker rødvin! Dette er for meg bare tull, jeg er veldig glad i sex, men trenger ikke si i første samtale at jeg liker å suge kuk......... ts Anonymkode: 43f81...5c8 4
Antiviruset Skrevet 10. august 2020 #27 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Men synes de kan si fra at sex er ikke så viktig når det for meg er veldig viktig. Da kan de heller si at vi passer ikke sam 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Da kan de heller si at vi passer ikke sammen slik at ihvertfall jeg kan slippe. Jeg har aldri bedt om ei a-seksuell dame. Da hadde jeg skrevet det i min. cv. Er du glad i sex tar du også insj. Når du sier du elsker å suge pikk så gjør du det mere enn å gape over den 3 ganger i året. Begynne å snakke om dette inne på en chat på en seriøs datingside er jo det som er problemet, dere eier ikke skam i livet og dette er det aller viktigste for dere. Det blir aldri noe seriøst ut av en som deg! Ubehøvlet, uten noen konduite og bare en ting for øyet. Derfor må kvinner si rett ut at de bare er interessert i seriøse forhold, sex ligger mye lenger ut i det løpet å snakke om for to som overhodet ikke kjenner hverandre. Så TS det er jo akkurat dette du må skygge unna 4
Hr. Aktiv Skrevet 10. august 2020 #28 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kvinner 50+ aseksuelle? Er det din påstand, at vi strikker, skravler og drikker rødvin! Dette er for meg bare tull, jeg er veldig glad i sex, men trenger ikke si i første samtale at jeg liker å suge kuk......... ts Anonymkode: 43f81...5c8 Nei. Sexpraten kommer etter noen møter der jeg kan få en relasjon, men flere kvinner har løyet meg midt i trynet med at de har stor driv. Men det viste seg etter hvert at de hadde ikke det. De hadde svært liten driv i min verden. De klarte heller aldri å ta noe insj. 2 minutter siden, Antiviruset skrev: Begynne å snakke om dette inne på en chat på en seriøs datingside er jo det som er problemet, dere eier ikke skam i livet og dette er det aller viktigste for dere. Det blir aldri noe seriøst ut av en som deg! Ubehøvlet, uten noen konduite og bare en ting for øyet. Derfor må kvinner si rett ut at de bare er interessert i seriøse forhold, sex ligger mye lenger ut i det løpet å snakke om for to som overhodet ikke kjenner hverandre. Så TS det er jo akkurat dette du må skygge unna Spørs hvor lang den chatten er det da? Har snakket sex med ei på chat. Det var hun som dro den opp for dagen. Hun var faktisk interessert i sex også. Tok insj. gjorde hun og. Ble helt satt ut jeg. Hun spurte meg om sex etter vi hadde chattet ei uke. Men for all del greit å skygge unna meg. Sats heller på en rundbrenner. De funker bedre.
Antiviruset Skrevet 10. august 2020 #29 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Men for all del greit å skygge unna meg. Sats heller på en rundbrenner. De funker bedre. Poenget er at hvem som er hva finner man aldri ut uten å ha datet og blitt kjent med vedkommende. Når man starter med sexprat på en seriøs datingside så er det garantert 100% sikre tegn på at det ikke er seriøse mennesker man har med å gjøre. 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. august 2020 #30 Skrevet 10. august 2020 2 minutter siden, Antiviruset skrev: Poenget er at hvem som er hva finner man aldri ut uten å ha datet og blitt kjent med vedkommende. Når man starter med sexprat på en seriøs datingside så er det garantert 100% sikre tegn på at det ikke er seriøse mennesker man har med å gjøre. Da bør jo damer gå litt i seg selv også hvis de vil fremstå seriøse. Det er en del damer som liker meg, men de klarer aldri å svare på henvendelser. Ytterst skjelden sender de melding først. De få der er seriøse, men resten er useriøse. Jeg tenker at useriøse damer ender ofte opp med useriøse menn. Jo da det nok av dem på begge sider.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #31 Skrevet 10. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dame her på samme alder. Har vært singel i 3 år. Etter en pause prøver jeg meg på datingapper igjen, men er skeptisk for det virker som det er vanskelig å finne noen. Har tenkt mye fram og tilbake, men valgte å prøve igjen nå da. Får håpe det går bedre denne gangen, men må si jeg kjenner meg igjen i det dere andre damer skriver over her. Når det gjelder å signalisere at man ønsker sex i et forhold er det litt overraskende. Er det ikke en selvfølge at man ønsker sex i et fast forhold? Må det sies rett ut at man ønsker det? Faren er jo da å bare få useriøse henvendelser da, men det får man sikkert uansett. Men det var interessant å høre det fra en mann for jeg har alltid trodd det er en selvfølge at man ønsker sex i et forhold? Anonymkode: 3b8b6...2f8 Kanskje det er en selvfølge. Jeg vet ikke. Det var et velment råd for dere som søker partner, ikke noe annet. Kanskje du ikke skal si det rett ut, men pakke det litt inn. Si at du "savner en å dele gleder, sorger og seng med". Da har du sagt det uten å være vulgær. Jeg antar at en del menn i 50+ kommer fra forhold hvor man har sklidd fra hverandre og sexlivet har dødd ut. Man hører også snakk om at kvinner mister lysten etter overgangsalderen. Jeg tror dette kan være liten frykt i bakhodet til en del menn uansett hvor seriøse de er. Derfor rådet mitt. Anonymkode: f373e...ef5 1
GrønnNellik68 Skrevet 10. august 2020 #32 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Da bør jo damer gå litt i seg selv også hvis de vil fremstå seriøse. Det er en del damer som liker meg, men de klarer aldri å svare på henvendelser. Ytterst skjelden sender de melding først. De få der er seriøse, men resten er useriøse. Jeg tenker at useriøse damer ender ofte opp med useriøse menn. Jo da det nok av dem på begge sider. Vil ikke si d. Har endt opp med feil mann fordi jeg trodde de likte meg og ville møte meg flere ganger. Jeg føler ikke at jeg er useriøs selv om jeg ikke finner noen. Mer kresen en godt er for jeg gidder ikke å bli sammen med noen for en hver pris. Treffer jeg ingen d klaffer med så er d ikke meant to be. Men slipper å angre på senere at jeg aldri prøvde 1
Antiviruset Skrevet 10. august 2020 #33 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Da bør jo damer gå litt i seg selv også hvis de vil fremstå seriøse. Det er en del damer som liker meg, men de klarer aldri å svare på henvendelser. Ytterst skjelden sender de melding først. De få der er seriøse, men resten er useriøse. Jeg tenker at useriøse damer ender ofte opp med useriøse menn. Jo da det nok av dem på begge sider. Det er jeg helt enig i , det er mange useriøse over alt! Slik har det alltid vært, fra første damen jeg traff ute på byen i ungdomstiden, ble noen turer på byen før man traff den rette Kunne sikkert vært på datingsider i 100 år for alle de byturene Den gang eksisterte ikke internet en gang, med de useriøse folkene var jo der hele tiden da også. Ghosting og fading eksisterte den gang også. Ble ofte med et par treff og så var det slutt. En ting slår meg faktisk hvor likt det egentlig var! Bare at nå skjer det meste av kontakten digitalt i "treff fasen" og like greit er det. Litt bedre å sitte hjemme og sortere ut alle de useriøse og heller bare ta et par dater i året. Så må man da være så heldig å treffe en seriøs som vil ha akkurat deg 1
Antiviruset Skrevet 10. august 2020 #34 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg antar at en del menn i 50+ kommer fra forhold hvor man har sklidd fra hverandre og sexlivet har dødd ut. Man hører også snakk om at kvinner mister lysten etter overgangsalderen. Jeg tror dette kan være liten frykt i bakhodet til en del menn uansett hvor seriøse de er. Derfor rådet mitt. Dette stemmer nok ofte, men når disse treffer en ny partner de klaffer med så er det full guffe igjen i sexlivet hos veldig mange. Har aldri forstått akkurat den mekanismen der, må gå igjennom en skilsmisse og masse styr for å få tilbake sexlyst med en helt fremmed. Mennesker er rare vesener.
GrønnNellik68 Skrevet 10. august 2020 #35 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, Antiviruset skrev: Det er jeg helt enig i , det er mange useriøse over alt! Slik har det alltid vært, fra første damen jeg traff ute på byen i ungdomstiden, ble noen turer på byen før man traff den rette Kunne sikkert vært på datingsider i 100 år for alle de byturene Den gang eksisterte ikke internet en gang, med de useriøse folkene var jo der hele tiden da også. Ghosting og fading eksisterte den gang også. Ble ofte med et par treff og så var det slutt. En ting slår meg faktisk hvor likt det egentlig var! Bare at nå skjer det meste av kontakten digitalt i "treff fasen" og like greit er det. Litt bedre å sitte hjemme og sortere ut alle de useriøse og heller bare ta et par dater i året. Så må man da være så heldig å treffe en seriøs som vil ha akkurat deg Hvorfor ble du du klok😂?
Hr. Aktiv Skrevet 10. august 2020 #36 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, Antiviruset skrev: Det er jeg helt enig i , det er mange useriøse over alt! Slik har det alltid vært, fra første damen jeg traff ute på byen i ungdomstiden, ble noen turer på byen før man traff den rette Kunne sikkert vært på datingsider i 100 år for alle de byturene Den gang eksisterte ikke internet en gang, med de useriøse folkene var jo der hele tiden da også. Ghosting og fading eksisterte den gang også. Ble ofte med et par treff og så var det slutt. En ting slår meg faktisk hvor likt det egentlig var! Bare at nå skjer det meste av kontakten digitalt i "treff fasen" og like greit er det. Litt bedre å sitte hjemme og sortere ut alle de useriøse og heller bare ta et par dater i året. Så må man da være så heldig å treffe en seriøs som vil ha akkurat deg Damer tror i deres verden at de er ikke som alle andre damer. Jo de er det. De er akkurat på prikken lik. Sier det samme, gjør det samme.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #37 Skrevet 10. august 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Er det ikke en selvfølge at man ønsker sex i et fast forhold? Må det sies rett ut at man ønsker det? For yngre er sex en selvfølge, men det er overhodet ikke en selvfølge at kvinner på 50+ er interessert i sex. Overgangsalderen fjerner naturlig nok sexlysten hos veldig mange. Selv synes jeg likevel det blir for drøyt å ta opp dette med en vilt fremmed, selv om det nok er frustrerende å kaste bort tid på dame etter dame som egentlig er ferdig med alt slik. Når det gjelder å finne noen, så er nok kjernen å være litt realistisk. Man kan sitte der med ei kravliste som tatt ut av dagboka til en 17 år gammel jente, men da vil man forbli singel. Husk at nesten alle har innstillinga "enten er han perfekt, ellers kan det være det samme". De som da er bra nok har et enormt utvalg av damer i alle aldre. Dette gjelder spesielt krav om høyde, selvtillit, kroppsbygning, handy, friluftsliv og maskulint utseende. Anonymkode: 23970...302
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #38 Skrevet 10. august 2020 Skjønner ikke at man kan være fornøyd med en sexpartner i den alderen? Å dra inn en halvgammel og sta 50+ åring høres ikke ut som noe jeg kunne tenke meg. Anonymkode: 05ccc...878
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #39 Skrevet 10. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke at man kan være fornøyd med en sexpartner i den alderen? Å dra inn en halvgammel og sta 50+ åring høres ikke ut som noe jeg kunne tenke meg. Anonymkode: 05ccc...878 Du blir vel voksen en gang, og skjønner at det finnes mennesker som tiltrekkes hverandre, og dekker hverandres behov, i alle aldre. Men selvsagt kan ikke alle være fornøyd, og lettere blir det heller ikke med alderen. Stabukk_52 Anonymkode: 6c6ce...197
GrønnNellik68 Skrevet 11. august 2020 #40 Skrevet 11. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke at man kan være fornøyd med en sexpartner i den alderen? Å dra inn en halvgammel og sta 50+ åring høres ikke ut som noe jeg kunne tenke meg. Anonymkode: 05ccc...878 Helt enig men å ha sex med folk fast for ofte følger for oss damer da d utvikles ofte følelser og da er man kjørt og blir dumpa og alt d der. Derfor en vil ha noe eksklusivt der d er lov å vise følelser hvis det skulle komme ... uten å være redd for å bli dumpa... man lærer av smeller man har gått på før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå