AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Naboen har ett barn på 1.5 år som skriker veldig om natta. Jeg fikk nesten ikke sove, så ble det stille. Viste seg at dette barnet byttet soverom så nå er det min datter som blir plaget. Å lufte på natta kan vi bare glemme. Hjelper ikke å bytte rom med min datter heller da min sønn har naborommet og hører det like herlig. Noen med forslag? Gruer for skolestart når det er sånn. Dette er mer skrik enn gråt. Anonymkode: 75cb1...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Sov i ro eller lydisolere taket? Evt kjøp boken "sove uten gråt" til dem, kan hende de holder på med skrikekur. Anonymkode: 6836c...aad 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sov i ro eller lydisolere taket? Evt kjøp boken "sove uten gråt" til dem, kan hende de holder på med skrikekur. Anonymkode: 6836c...aad Bor i rekkehus. Mye mulig det er en skrikekur ja. Anonymkode: 75cb1...3ec
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Dette vil jo gå over i løpet av kort tid. Foreldrene er sikkert minst like fortvilte. Anonymkode: 2fcf2...6f8 17
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor i rekkehus. Mye mulig det er en skrikekur ja. Anonymkode: 75cb1...3ec Det burde ikke være ett problem hvis du bor ett rekkehus. Er dette ett eldre bygg? Anonymkode: ec6bf...6ad 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Lydisolere veggen da. Du kan jo evt høre med dem om det er skikekur, tror de fleste ungene gir det opp etter noen uker. Har riktignok en tante som lot ungen sin hyle i 2-3 timer hver kveld i 3 måneder. Ikke så greit. Vet du hvor gammelt barnet er? Anonymkode: 6836c...aad 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bor i rekkehus. Mye mulig det er en skrikekur ja. Anonymkode: 75cb1...3ec For all del, ikke kjøp noen bok. Vi har dessverre en liten som sliter veldig på natten han skriker og skriker, vi er det for å trøste, noen ganger roer han seg andre ganger tar det lang tid. Jeg har full forståelse for at det må være slitsomt for naboene. Vi har heldigvis ikke naboer så tett på. Men foreldrene er i høyeste grad klar over at barnet skriker, og prøver nok sitt beste for å avverge. De er nok ganske skakkjørte fra før, og de vet nok også godt at naboene kan høre dette, så å kommentere noe blir for dumt. Bosetter en seg slik som du har gjort så er det dessverre noe en må regne med! Anonymkode: b3492...d98 26
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 Vi har en på 1,5 år som skriker hver natt. Hvorfor han skriker vet vi ikke. Vi har en egen seng inne hos han som vi ligger i for å være sammen med han når han setter i gang. Har også fått klager fra naboen som er pensjonist. Synes det er ubehagelig at vi plager andre naboer. Vi ønsker jo ikke det. Men kan ikke noe for at han våkner hver natt å skriker ut av intet. Tror de to andre barna holdt på sånn i perioder også så det vil jo gå over. Hva med å prate med naboene så får dere kanskje et svar. Jeg kunne bare beklaget og sagt at vi gjør det vi kan for å roe han ned. Lar han ikke ligge alene å skrike osv. Anonymkode: 0b719...2b2 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det burde ikke være ett problem hvis du bor ett rekkehus. Er dette ett eldre bygg? Anonymkode: ec6bf...6ad Ja fra 62. Anonymkode: 75cb1...3ec
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naboen har ett barn på 1.5 år som skriker veldig om natta. Jeg fikk nesten ikke sove, så ble det stille. Viste seg at dette barnet byttet soverom så nå er det min datter som blir plaget. Å lufte på natta kan vi bare glemme. Hjelper ikke å bytte rom med min datter heller da min sønn har naborommet og hører det like herlig. Noen med forslag? Gruer for skolestart når det er sånn. Dette er mer skrik enn gråt. Anonymkode: 75cb1...3ec Ørepropper anbefales Anonymkode: 78b48...741 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ørepropper anbefales Anonymkode: 78b48...741 Dette!! De har slike man former selv Anonymkode: 1dccd...46c 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ørepropper anbefales Anonymkode: 78b48...741 Skal prøve det alle sammen her. Faren kom på døra for en stund siden og sa at babyen kom til å skrike snart. Dette var midt på dagen. Tok ca 10 min så var det igang. Anonymkode: 75cb1...3ec
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #13 Skrevet 8. august 2020 Først, naboen din har ingen baby lengre! Naboen har et småbarn på 1,5år! Så, dere kan etterisolere veggene og dermed løse problemet! Anonymkode: 47662...caa 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #14 Skrevet 8. august 2020 Er ikke så mye å gjøre, annet enn å kjøpe ørepropper. Vi har en toåring som for tiden skriker og skriker når hun våkner på natten. Vi gjør det vi kan for å roe henne ned, men hun er så trøtt og ute av seg at hun slutter ikke før hun sovner. Anonymkode: efab6...a06 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #15 Skrevet 8. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Først, naboen din har ingen baby lengre! Naboen har et småbarn på 1,5år! Så, dere kan etterisolere veggene og dermed løse problemet! Anonymkode: 47662...caa Naboen selv som sa baby. Kan ikke etterisolere da vi leier via jobben min. Anonymkode: 75cb1...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #16 Skrevet 8. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det burde ikke være ett problem hvis du bor ett rekkehus. Er dette ett eldre bygg? Anonymkode: ec6bf...6ad Det kan være like slitsomt, nesten, i en blokk. Som nabo får man bruke ørepropper og roe seg med at det går over. Anonymkode: 8d36b...2ad
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #17 Skrevet 8. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke så mye å gjøre, annet enn å kjøpe ørepropper. Vi har en toåring som for tiden skriker og skriker når hun våkner på natten. Vi gjør det vi kan for å roe henne ned, men hun er så trøtt og ute av seg at hun slutter ikke før hun sovner. Anonymkode: efab6...a06 Mulig mine var sånn også. Har jo selv tvillinger , men kanskje godt en glemmer fort😅 Anonymkode: 75cb1...3ec
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #18 Skrevet 8. august 2020 Veldig vanlig at de begynner å bli bevist på drømmene sine på den alderen. Og dermed blir redde. Vår er akkurat ferdig med det, var jævlig en ca 4 uker.. kunne ikke gjøre noe for å hjelpe. eller Kansje ungen sliter med nattskrekk. Da gråter de hysterisk men er umulig og få kontakt med/trøste heller ikke noe å gjøre med Anonymkode: 26d44...71f 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #19 Skrevet 8. august 2020 Jeg hadde sagt fra til foreldrene faktisk. Foreldre driter jo langt i om gullegull forstyrrer hele nabolaget, så ikke sikkert de har satt inn så mange tiltak. Anonymkode: 38428...6a0 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #20 Skrevet 8. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig vanlig at de begynner å bli bevist på drømmene sine på den alderen. Og dermed blir redde. Vår er akkurat ferdig med det, var jævlig en ca 4 uker.. kunne ikke gjøre noe for å hjelpe. eller Kansje ungen sliter med nattskrekk. Da gråter de hysterisk men er umulig og få kontakt med/trøste heller ikke noe å gjøre med Anonymkode: 26d44...71f Barnet sov tidligere med foreldrene, men har nå fått eget rom. Så derfor min datter nå våkner. Men, ved godt mot vi skaffer ørepropper på mandag, selv om jeg hater å ha noe i ørene. Anonymkode: 75cb1...3ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå