reddelinnea Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #21 Skrevet 21. juli 2005 Tusen takk for svar. Jeg er like redd nå som før jeg begynte på antidepressvia. Jeg bruker zoloft. Jeg har lyst til å grine hele tiden, men jeg har ikke flere tårer igjen Føler meg bare trist og lei inne i meg. Jeg føler jeg har panikk hele tiden. Er alltid i beredskap. Spenner hele kroppen. Ogja, hjertet banker fort. Det er så slitsomt. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive om detaljene til hva som plager meg. Jeg er bare så redd at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Det er akkurat som å ha en stor løve bak meg hele tiden som løper etter meg. Så redd er jeg. Men jeg vet at det ikke er en løve bak da. Jeg har gått til behandling siden jeg gikk på barneskolen, gjennom hele ungdomskolen og på vidregående, og nå i voksenlivet. Har liksom gått i terapi nesten hele livet jeg. Angsten kjennes som en stor sprellende fisk inne i magen som spreller og knyter seg sammen som en stor stein. 24 timer i døgnet. Tusen takk for alle svar. Dere er så snille som bruker tida deres på dumme meg.
reddelinnea Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #22 Skrevet 24. juli 2005 Nå er jeg så trøtt. Er trøtt av hele livet. God natt. Nattaklem fra meg.
Gjest ... Skrevet 25. juli 2005 #24 Skrevet 25. juli 2005 jeg og vil sove bort livet. de dagene jeg ikke er på jobb eller skole sover jeg til kl 14.. jeg vil ikke stå opp til mitt kjedelige liv. Jeg mangler noe å glede meg over. Jeg er ikke den jeg vil være, jeg bygger opp murer rundt meg som ingen slipper gjennom. Jeg savner noen som kjenner meg ut og inn, noen jeg kan snakke med om alt. Akkurat sånn har jeg det også, av og til, ikke alltid. Det er slitsomt, jeg blir trøtt av det. Og det passer jo bra siden jeg elsker å sove.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå