AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Jeg er litt lei av å barbere meg annenhver dag. Jeg vet man ikke må barbere seg, men jeg liker å ha myke legger osv. Jeg har prøvd voksing, men da må man vente så innmari lenge for håret å gro ut før man kan gjøre det, så jeg lurte på om hårfjernings krem var et godt alternativ. Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: 2a4b0...c04
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Voksing er tingen. Hårfjerningskrem var ikke noe for meg. Anonymkode: fb48c...c27
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Det funker bra det. Har faktisk en ny tube jeg skal begynne på nå, glemmer bare å bruke det og må bruke høvelen fordi det haster😅 Anonymkode: 3af0b...56b
Blingblingtahei Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 Syntes det funker sånn ca 70 prosent. Men bena blir ikke like glatte som ved barbering, og det er ofte en del hår igjen
Djungelvrål Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 Tar ikke alt og lukter rart. I tillegg blir huden veldig glatt og ubehagelig stram etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå