Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foruten det å teste senger og sofaer og være filmanmelder... hva slags jobber utenom kontordame i en statlig resepsjon er mest chill? Ønsker helst jobb i staten, der det ikke stilles krav til noe som helst annet enn å møte opp, men gjerne også morsomme private virksomheter.

Postbud kan være aktuelt, bare kjøre rundt og kaste post på døra og dra videre, kanskje litt kjedelig.

Jobbe i luksusbutikk der det kanskje er  1 kunde hver 2. dag, og kan slappe av ellers?

Anonymkode: a0732...986

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med de holdningene så skal du slite med å finne en jobb, for det er som regel ikke avslappende hverken i det private eller i det offentlige. 

Anonymkode: bb0f2...10e

• Liker 23
Skrevet

Jobbe i dyrebutikk, i arkiv, bibliotek, tog (særlig på natt), hvilende nattevakt..

AnonymBruker
Skrevet

Har du i det hele tatt noen utdannelse? Er ikke bare å få jobb i staten uten utdannelse i dag, da er du 40 år for seint ute. Ikke er det så late dager heller om du innbiller deg det.

Anonymkode: cb602...448

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foruten det å teste senger og sofaer og være filmanmelder... hva slags jobber utenom kontordame i en statlig resepsjon er mest chill? Ønsker helst jobb i staten, der det ikke stilles krav til noe som helst annet enn å møte opp, men gjerne også morsomme private virksomheter.

Postbud kan være aktuelt, bare kjøre rundt og kaste post på døra og dra videre, kanskje litt kjedelig.

Jobbe i luksusbutikk der det kanskje er  1 kunde hver 2. dag, og kan slappe av ellers?

lol velkommen til voksenlivet. Uansett va slags jobb du tar kommer du til å oppleve stress og mas i perioder. Get used to it. 

Anonymkode: ae7bc...cca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

lol velkommen til voksenlivet. Uansett va slags jobb du tar kommer du til å oppleve stress og mas i perioder. Get used to it. 

*hva

AnonymBruker
Skrevet

Tolker innlegget ditt dithen at du per i dag er arbeidsledig. Det gir mening, for makan til barnslig og umoden holdning er det lenge siden jeg har vært borti.   For en som er så lite oppegående som deg, er det antakelig mest aktuelt med jobb på samlebånd på fabrikk el.l. Og da får du i alle fall ikke slappet av 😀

Anonymkode: c4af5...6a2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange bedrifter som har resepsjonister, kanskje uten at de egentlig trenger det. Jeg har inntrykk av at det ofte er unge (pene..) kvinner som har disse stillingene. Når jeg kommer inn så sitter de gjerne med en bok eller surfer på mobilen. 

Det virker ganske... Laid back, om man kan si det sånn. Sikkert ganske kjedelig, og antakelig ikke ve godt betalt. Men høres ut som det kan passe deg.. 

Anonymkode: c7168...9bb

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Tolker innlegget ditt dithen at du per i dag er arbeidsledig. Det gir mening, for makan til barnslig og umoden holdning er det lenge siden jeg har vært borti.   For en som er så lite oppegående som deg, er det antakelig mest aktuelt med jobb på samlebånd på fabrikk el.l. Og da får du i alle fall ikke slappet av 😀

Anonymkode: c4af5...6a2

Hvorfor skulle den jobben være aktuell da når jeg ønsket avvslappet??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vernepleier og jobber i et bofellesskap med voksne utviklingshemmede. Vil si jeg har en ganske avslappende jobb. Vi driver kun med veiledning. På dagtid er beboerne på jobb, men de fleste har fri en dag i uka, på ulike dager. Så en vanlig hverdag består av mye kaffedrikking og skravling med kollegaer, handling med en bruker som har fri fra jobb og hjelpe med dagligdagse ting, som å rydde litt i leiligheten deres eller vaske klær. Der jeg jobber har vi en rolig brukergruppe som går godt overens. Lite utagering, men det kommer jo an på hvor du jobber. På kveldene har brukerne mange forskjellige tilbud gjennom kommunen, så de farter stadig vekk ☺️ Ellers koser vi oss med filmkvelder, brettspill eller turer i nærområdet. 

Vi vernepleiere har en del møter vi går på, men det trenger vi! Kan ikke bare slappe av 😅

Anonymkode: 82fbf...2e4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får ingen jobber med den holdningen nei, men jeg tenker at ansatt i en butikk med svært få kunder må være ganske avslappende. Bare synd for deg at du aldri vil få en sånn jobb.

Anonymkode: ba519...c0e

AnonymBruker
Skrevet

Tror støttekontakt er den mest avslappende jobben, spørs jo på hvordan bruker du har.

Anonymkode: 6e813...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Tror vi alle kan være enig i at det er SYKEPLEIER som er den mest avslappende jobben. I tillegg tjener de veldig godt.

Anonymkode: 63bb1...a9d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror vi alle kan være enig i at det er SYKEPLEIER som er den mest avslappende jobben. I tillegg tjener de veldig godt.

Anonymkode: 63bb1...a9d

morsom du🙄

Anonymkode: d9fca...b2c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fengselsbetjent

Anonymkode: bebef...5a2

AnonymBruker
Skrevet

- Ansatt i sær nisjeforhandler (lite kunder). 

- Vaktmester i mindre kommuner. 

- Bussjåfør. Også andre sjåfører som trikk, tog etc. 

Anonymkode: aad20...711

AnonymBruker
Skrevet

Å jobbe i butikk med få kunder er driit kjedelig,  men ikke avslappende å stå hele dagen

Anonymkode: c65b7...f6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, Unika said:

Jobbe i dyrebutikk, i arkiv, bibliotek, tog (særlig på natt), hvilende nattevakt..

Hva tror du en arkivar gjør i løpet av arbeidsdagen da? :rolleyes:

Anonymkode: 71398...f63

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet i butikk med få kunder, og det tok drepen på humøret mitt. Kjedet meg noe vanvittig, og timene gikk så treeeeegt. Ja takk til en jobb hvor man har noe å gjøre hele dagen, det gir meg energi å kunne være effektiv 😊

Anonymkode: bab91...b0f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...