Gå til innhold

Hvor vanlig er det at mørkhudede personer har store pe*iser? Er det myte eller fakta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lurt på dette en stund og lurer på om stereotypen at alle mørkhudede mennesker har store peniser stemmer? Jeg personlig som er mann har tatt meg selv i å være litt sjalu på mørkhudede på grunn av denne. (Kleint og flaut, men jeg er ærlig)

Er det noen her som har faktisk erfaring med møekhudede menn og kan bekrefte eller avkrefte dette?

Anonymkode: 7484f...32c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Myte

Anonymkode: 8fce4...cd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig har forskjellige raser forskjellige kuker. Japanske menn har generelt små kuker og afrikanske menn har større igjen.

Anonymkode: 0bd65...68f

• Liker 3
Skrevet

Dette jobber jeg med å finne ut av på egenhånd. Hvite finnes både store og små, men hatt noen små svarte enda. Tror nok det er noe i det. I alle fall et større snitt. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, 3lis3 skrev:

Dette jobber jeg med å finne ut av på egenhånd. Hvite finnes både store og små, men hatt noen små svarte enda. Tror nok det er noe i det. I alle fall et større snitt. 

Har jeg noe å være sjalu for tror du?

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lurt på dette en stund og lurer på om stereotypen at alle mørkhudede mennesker har store peniser stemmer? Jeg personlig som er mann har tatt meg selv i å være litt sjalu på mørkhudede på grunn av denne. (Kleint og flaut, men jeg er ærlig)

Er det noen her som har faktisk erfaring med mørkkhudede menn og kan bekrefte eller avkrefte dette?

Det er myte.  Ikke alle mørhudede kan danse heller.

AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittlig har mørke med afro afrikansk avstamming vel 1 cm større enn hvite. De fleste jeg har vært med har hatt gjennomsnittlige peniser, med unntak av 1. 

Anonymkode: 1f8da...ea2

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittlig har mørke med afro afrikansk avstamming vel 1 cm større enn hvite. De fleste jeg har vært med har hatt gjennomsnittlige peniser, med unntak av 1. 

Vil det si at det ikke er noe poeng i å være sjalu hvis man er gjennomsnittlig selv?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si at det ikke er noe poeng i å være sjalu hvis man er gjennomsnittlig selv?

Å være sjalu på noe du uansett ikke kan forandre, er jo helt poengløst. De fleste kvinner jeg har snakket med størrelse om, inkl meg selv, er ikke så opptatt av størrelse med mindre mannen har en mikropenis men selv da, er det betydelig mye viktigere hva mannen gjør i senga. Er oppmerksom, opptatt av nytelse for oss, respekterer grenser og kommuniserer og prøve å lære oss å kjenne seksuelt. Han jeg nevnte som var unntaket og som hadde en svært stor penis, var langt fra god sex. Han var for stor, jeg begynte å blø og han hadde faktisk komplekser for størrelsen da det var vanskelig for han å fungere godt seksuelt med noen ved penetrering. Om penisen din er normal størrelse og du kan ha sex, vær fornøyd og fokuser heller på de/den du har sex med og hva du kan gjøre for å tilfredsstille dem. Vi er langt mer komplekse enn at kun en stor penis «gjør» det for oss.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være sjalu på noe du uansett ikke kan forandre, er jo helt poengløst. De fleste kvinner jeg har snakket med størrelse om, inkl meg selv, er ikke så opptatt av størrelse med mindre mannen har en mikropenis men selv da, er det betydelig mye viktigere hva mannen gjør i senga. Er oppmerksom, opptatt av nytelse for oss, respekterer grenser og kommuniserer og prøve å lære oss å kjenne seksuelt. Han jeg nevnte som var unntaket og som hadde en svært stor penis, var langt fra god sex. Han var for stor, jeg begynte å blø og han hadde faktisk komplekser for størrelsen da det var vanskelig for han å fungere godt seksuelt med noen ved penetrering. Om penisen din er normal størrelse og du kan ha sex, vær fornøyd og fokuser heller på de/den du har sex med og hva du kan gjøre for å tilfredsstille dem. Vi er langt mer komplekse enn at kun en stor penis «gjør» det for oss.

Takk for svar. Loving it 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittlig penislengde i Kongo var 18,2 cm for noen år siden. Norge og Nederland hadde  13,9. Japan og Kina  helt nede på 11-tallet.

Anonymkode: ad9d2...bb0

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg noe å være sjalu for tror du?

Hvorfor skulle jeg vite det? Anonym profil. Vet ikke hvilket kjønn du er. Vet ikke hudfargen din. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittlig penislengde i Kongo var 18,2 cm for noen år siden. Norge og Nederland hadde  13,9. Japan og Kina  helt nede på 11-tallet.

Hvordan vet de det? Har de målt alle?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, 3lis3 skrev:

Hvordan vet de det? Har de målt alle?

😂😂😂😂 Ja, jeg var med på det prosjektet 😂😂😂😂

Anonymkode: 3df00...f6b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selv i Kongo hadde min hvite slong vært stor 😎. Kanskje derfor dama kaller meg en hvit "neger" på privaten.

Husk at de fleste menn i fra Afrika IKKE er fra Kongo. Så ikke forvent at du møter på stort fordi om fyren er mørk i huden. Selv burde mener jeg alle kvinner burde prøve en stor på godt og kanskje vondt. 

Husk og at mens blant hvite menn har 11% ED er tallet avhengig av menns penisstørrelse. Av menn med Afro-Amerikansk opprinnelse er tallet 13% . Asiater er nede på 9%. Asiatiske menn har parafoksalt nok mer testosteron en størrelsen skulle tilsi. 

Med høy hormonprofil følger og en del sykdom. Blant de med afrikansk bakgrunn er det desverre mye hjerte og kar, diabetes osv. Med dette følger ED. Hvis du lurer på hvorfor dette skjer så skyldes det at med høye testosteronverdier følger og høye østrogenverdier. Ved økt alder senkes testosteronet mens østrogenet står stabilt høyt. Med det øker de negative effektene lavt testosteronnivå og høyt østrogennivå har på menn. Så et liv med den mørke "guden" kan bli en liten nedtur med alderen. Men for deg som lever i nuet. Kjør på. 

Mine uttalelser vil du finne dokumentert i blant annet pdf er under Norsk Legeforening med mer. 

Dr KG.

Anonymkode: fb454...fc9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer nok det.

7XrE7JNZfYeyv_HWPTLCjEoqcyMlV554mpI8NH2e

Anonymkode: b26bd...1c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er nok evolusjonen såpass fiffig at kusa til tilpasset til den lokale størrelsen.

Anonymkode: b26bd...1c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe poeng i å være sjalu hvis du er gjennomsnittlig, fordi kvinner har forskjellige preferanser. Noen foretrekker store og noen foretrekker mindre 🤷‍♀️ Personlig så foretrekker jeg medium størrelse peniser. Eneste gangen jeg har droppet en mann delvis pga penisen hans var fordi den var virkelig helt enormt stor. Hvis jeg fikk velge så ville jeg kanskje velge en litt mindre enn en litt større MEN man får ikke velge og uansett så lenge den er noenlunde innenfor normalen så er det andre ting som er mye viktigere for at sexen skal være bra. Hvis den er helt avvikende diger eller avvikende liten så kan du begynne å bekymre deg, men til slutt finner man nok noen som liker akkurat det og 

Anonymkode: 5db31...6c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...