AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Hei, jeg er 34 uker gravid og den siste uken så har jeg begynt å få hold ofte når jeg går. Smerten er over halve magen min (høyreside) og smerten blir så sterk at jeg ikke er i stand til å gå videre. Må stoppe opp helt, og helst sette meg ned (hvis jeg har muligheten til det) i 10-15 minutter for at smerten skal forsvinne helt sånn at jeg kan gå videre. Når jeg får så kraftige smerter og stopper opp så forsvinner smerten men hvis jeg begynner å gå med en gang etter at jeg stopper så kommer smerten tilbake. Eneste muligheten for å fjerne smerten helt er å slappe av i 10-15 minutter. Er det vanlig å få hold og at smerten blir så ille? Usikker om å jeg skal dra til legen for dette Anonymkode: d197f...cee
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er 34 uker gravid og den siste uken så har jeg begynt å få hold ofte når jeg går. Smerten er over halve magen min (høyreside) og smerten blir så sterk at jeg ikke er i stand til å gå videre. Må stoppe opp helt, og helst sette meg ned (hvis jeg har muligheten til det) i 10-15 minutter for at smerten skal forsvinne helt sånn at jeg kan gå videre. Når jeg får så kraftige smerter og stopper opp så forsvinner smerten men hvis jeg begynner å gå med en gang etter at jeg stopper så kommer smerten tilbake. Eneste muligheten for å fjerne smerten helt er å slappe av i 10-15 minutter. Er det vanlig å få hold og at smerten blir så ille? Usikker om å jeg skal dra til legen for dette Anonymkode: d197f...cee Hei jeg fikk det i ene svangerskapet mitt. Ble sykemeldt og tok hensyn til dette, fødte til termin et helt friskt barn. Anonymkode: 53c70...3ea
Bikbokelsker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Er ikke så rart da. Du har jo tross alt en skapning som presser og sparker på absolutt alt av indre organer.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Skal legge til at det fortsatte sånn helt til barnet var født og at til og med 5min til buss stoppen var umulig samme hvor sent jeg prøvde og gå fordi jeg fikk sånne smerter i magen som om jeg fikk "hold" altså sting i magen. Det var skikkelig vondt og hemmende og gjorde meg veldig immobil. Yrket mitt er 100% turnus som helsefagarbeider på sykehjem ergo mye gåing og mye løfting og veldig vanskelig å gjennomføre med slike smerter og sånn at man blir forhindret å klare å gå videre pga hold i magen som gjør at man ikke klarer å gå videre og eneste som hjelper er å sette seg komfortabelt ned og ingenting er komfortabelt(noe som ikke er et valg ute) og du vil vri den i smerte. Anonymkode: 53c70...3ea
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg fikk det i ene svangerskapet mitt. Ble sykemeldt og tok hensyn til dette, fødte til termin et helt friskt barn. Anonymkode: 53c70...3ea Godt å vite at det ikke er noe farlig😁 og glad alt gikk bra med deg💖 tusen takk for svar Anonymkode: d197f...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå