Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnefar (som jeg ikke er sammen med) har så lyst og ha mini på 10 mnd på samvær en helg. Jeg synes det er tidlig, men jeg skjønner han jo. Far har vært tilstedeværende siden fødsel, og vi har en veldig fin tone og et godt samarbeid - så mini kjenner han godt. Han bor 1,5 time unna. Jeg tenker å kanskje ta inn på hotell i nærheten den første helgen slik at jeg kan amme som normalt (morgen og kveld) og ellers være tilgjengelig hvis det er noe - ut over det kan jeg bare sove og nyte frihelgen 🤷🏽‍♀️ men hvordan er det ift mini? Er så redd for å ødelegge noe ift tilknytning osv. Tidligere ved «samvær» har jeg også bodd hos barnefar, og vi har lekt familie 😅 Det har gått veldig fint dog. Men er det greit å være så lenge borte fra en så liten tass? 

Anonymkode: a90b8...9c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eldste vår var 6 mnd da jeg vart borte en helg, så jeg tenker det går helt fint. Som du sier selv er du i nærheten. Går det ikke så går det ikke, da har dere i allefall prøvd. 

Anonymkode: cd21d...676

AnonymBruker
Skrevet

I den situasjonen du beskriver tror jeg det går helt fint!😊 blir nok ei bra helg for dere alle tre det🙂

Anonymkode: 61074...ec6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sover barnet natten gjennom? Noe sånt hadde ikke gått med mine ved 10 måneder, men det var jo fordi de var vant til pupp om natten. Hvis ikke hadde det nok gått fint. Men som du sier ville jeg oppholdt meg i nærheten så du kan steppe inn hvis det går skeis. 

Anonymkode: 13b09...ef7

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sover barnet natten gjennom? Noe sånt hadde ikke gått med mine ved 10 måneder, men det var jo fordi de var vant til pupp om natten. Hvis ikke hadde det nok gått fint. Men som du sier ville jeg oppholdt meg i nærheten så du kan steppe inn hvis det går skeis. 

Anonymkode: 13b09...ef7

Min var vel litt over året, da hadde pappaen hatt henne mye alene hos oss først, lagt henne og så videre. Gikk helt problemfritt å ha henne hos seg selv fra første helg. 

Hun ammet fortsatt ganske ofte på natt, men det gikk helt fint å droppe da han hadde henne, var mer vane enn reelt behov på det tidspunktet. 

Hadde prøvd jeg, TS. Er gull verdt med et sterkt forhold mellom pappa og barn, og det er noe annet å ha barnet helt selv enn å være på besøk 🙂 Skulle det oppstå problemer så er du jo ikke veldig langt unna, og kan heller prøve på nytt litt senere. 

Skrevet

Det er jo bare til å prøve, spesielt visst du har mulighet til å være i nærheten. Så bra at dere samarbeider så bra! :)

Skrevet

Ikke tips, men vil bare si så flink du er! 🌸☺️

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...