Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Broren min har vært gjennom opptaksprøver på Rena til fallskjermjeger i sommer, men falt ut på slutten. Det var umenneskelige tester de skulle gjennom, så til slutt kollapset han. 

Nå har han fått tilbud om å være i "vakt og sikring", men siden alt er hysj hysj og han har skrevet under på en taushetserklæring, så kan han ikke fortelle meg hva det går ut på. 

Han er topptrent og har drevet med idrett på høyt nivå de siste årene,  elsker å være fysisk aktiv og presse seg, så jeg er redd for at denne vakt og sikrings jobben blir litt kjedelig for han. 

Er det noen her inne som har peiling på hva de gjør i "vakt og sikring" på Rena leir? 

Anonymkode: fec34...0ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vakt og sikring er generelt mye kjedelig tjeneste. Slippe folk inn og ut, og patruljere gjerde feks.

Anonymkode: 0e496...df0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vakt og sikring er generelt mye kjedelig tjeneste. Slippe folk inn og ut, og patruljere gjerde feks.

Det var dumt, da tror jeg han har sagt ja til noe han ikke helt vet hva er for noe🤔

Anonymkode: fec34...0ec

AnonymBruker
Skrevet

Har vært vakt og sikring selv, ikke på Rena, men en annen leir. Var vaktsoldat på en stor og operativ base, og hadde det egentlig veldig fint. Men regner med at det var litt mer å gjøre på denne basen som vaktsoldat, enn Rena. Så tror nok det blir mye playstation for broren din fremover. Men man kan jo ha et flott år uansett, det blir hva man gjør det til. 

Anonymkode: c5995...5ef

AnonymBruker
Skrevet

Stort sprang fra fallskjermjeger og vekt/sikring. Din fysiske aktive bror vil nok kjede seg der..

Anonymkode: cab00...9a2

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Stort sprang fra fallskjermjeger og vekt/sikring. Din fysiske aktive bror vil nok kjede seg der..

Det er jeg enig i. Omtrent så ulike tjenester som det lar seg gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, til og med jeg som ikke er noe superaktiv kjedet meg der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...