AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Jeg rakk aldri å prøve rensen, men har satt meg opp på liste for CeraVe foaming cleanser. Spørsmålet blir om det er noen som kan foreslå en rens som tilsvarer denne? Anonymkode: 941df...ddc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Hvor har du sett? Forresten den smaker forferdelig, hvis du er uheldig å få det i kjeften. Prøv å vask forsiktig rundt munnen med andre ord XD Anonymkode: e0bd5...5db
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 Det er pga produksjonsforsinkelse pga corona leste jeg. Lyko har ikke fått varer på over en mnd, så de får sikkert inn igjen snart! Anonymkode: 1f01d...0fd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 Takk for svar! Har sett overalt, blant annet Boots og farmasiet som ikke har igjen noen av rensene. Ser de forventer levering ilp av starten september, men jeg skulle gjerne hatt noe nå. Anonymkode: 941df...ddc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Har sett overalt, blant annet Boots og farmasiet som ikke har igjen noen av rensene. Ser de forventer levering ilp av starten september, men jeg skulle gjerne hatt noe nå. Anonymkode: 941df...ddc Jeg fikk kjøpt 1 stk på boots igår. de har ikke på nett - men noen få apotek har igjen på lageret sitt, du du kan "Klikk og hent". Anonymkode: 1f01d...0fd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #8 Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg fikk kjøpt 1 stk på boots igår. de har ikke på nett - men noen få apotek har igjen på lageret sitt, du du kan "Klikk og hent". Anonymkode: 1f01d...0fd Oi! Da skal jeg sjekke igjen!! Anonymkode: 941df...ddc
laperla Skrevet 9. august 2020 #9 Skrevet 9. august 2020 Ser de har Hydrating cleanser på Vitus på nett. Har sett etter den selv i fysiske butikker. Har gått over til denne fra Ren’s Evercalm rensemelk.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #10 Skrevet 9. august 2020 Har spurt om de kan ta inn CeraVe på apotek ( de har noe, men lite ) og hos Vita ( de skulle undersøke) Jeg forstår ikke hvorfor det ikke er bedre utvalg av CeraVe i Norge. Har en i familien som sliter veldig med psoreasis, utvalget over kremer i Norge er dårlig, går faktisk og lider i det daglige. ( Klør) endte med cellegift mot psoreasis. ( ALT annet prøvd) CeraVe har også krem/kroppsvask mot psoreasis, vi får ikke kjøpt det i Norge. Må bestille hos Amazoon, dyrt, men det får gå, håper tilbudet blir bedre i Norge. Anonymkode: b8e6a...ae2 2
Djungelvrål Skrevet 10. august 2020 #11 Skrevet 10. august 2020 Har prøvd ansiktskremmed spf og bodylotion, veldig overhypet. Ikke noen vidunderkremer, til ansiktet anbefaler jeg laktacyd om du vil ha noe mildt som skummer. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #12 Skrevet 11. august 2020 CeraVe bodylotion er ikke overhypet, ingen av CeraVe produktene er det, parfymefri, ikke alkohol og naturlige, i tillegg er det fornuftige priser, håper det blir mer å velge mellom i Norge av CeraVe. Anonymkode: a6d09...a11 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå