AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Naboen vår ligger på verandaen og runker! Hvis jeg går opp i et rom i 2. etasje i huset vårt og ser ned mot naboens hus, kan jeg se inn på litt av verandaen deres. I dag så jeg han lå naken der. Da jeg gikk opp for å se litt senere lå han og onanerte! Jeg ble helt satt ut. Det burde ikke gå an å gjøre sånt i et nabolag med barnefamilier. Det er jo blotting! Anonymkode: baf83...fe2
Menca Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Om han ligger hos seg selv så er ikke han noen blotter mer enn du er en kikker... 24
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Det er fullt lov! La være å kikke over til han da... Anonymkode: 0ad26...ba0 9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Jeg onanerer også mye på verandaen. Småbarnsfedrene i nabohusene elsker å se på. Tror ikke kjerringene vet noe. Anonymkode: 5b186...e41 5
isw Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Det er ikke lov å sjenere andre med sin seksualitet. Hvis man ligger ute på en veranda med innsyn og onanerer, så mener jeg det er et lovbrudd hvis andre ser det og sjeneres av det (noe man gjerne gjør). 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Du får kremete høyt, da vet du. Anonymkode: f2560...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Naboen vår ligger på verandaen og runker! Hvis jeg går opp i et rom i 2. etasje i huset vårt og ser ned mot naboens hus, kan jeg se inn på litt av verandaen deres. I dag så jeg han lå naken der. Da jeg gikk opp for å se litt senere lå han og onanerte! Jeg ble helt satt ut. Det burde ikke gå an å gjøre sånt i et nabolag med barnefamilier. Det er jo blotting! Anonymkode: baf83...fe2 Man er ikke blotter om man er naken i sitt eget hjem. Du derimot er en kikker. Anonymkode: 228e9...28f 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 1 time siden, isw skrev: Det er ikke lov å sjenere andre med sin seksualitet. Hvis man ligger ute på en veranda med innsyn og onanerer, så mener jeg det er et lovbrudd hvis andre ser det og sjeneres av det (noe man gjerne gjør). Nå er det da hun som velger å glane ned på naboen sin veranda. Da er hun en kikker. Naboen blotter seg da ikke for noen. Anonymkode: 451a1...470 4
Jerry Lee Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 Du gikk opp bare for å se på ham, ja....hvem sier det mest om. 9
colasolo Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 (endret) Er det såpass nært at du ved et "uhell" kan søle isvann på han? Endret 8. august 2020 av colasolo
Gjest TheCatLady Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 Du får hive ei bøtte med kaldt vann på han. Kanskje han slutter da Neida, men så lenge han ikke står med staken til værs og viser seg frem så er det vel bare å la være å se på han.
stan Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 Neste gang ta med et flagg og rop "Heia Heia!" Da vil han enten aldri gjøre det igjen, eller gjøre det hele tiden 😀 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #13 Skrevet 8. august 2020 Hadde blitt opphissa jeg 😅 Anonymkode: 0e24b...b62 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #15 Skrevet 8. august 2020 Du måtte titte igjen! Anonymkode: fc7ec...4cd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #16 Skrevet 8. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Naboen vår ligger på verandaen og runker! Hvis jeg går opp i et rom i 2. etasje i huset vårt og ser ned mot naboens hus, kan jeg se inn på litt av verandaen deres. I dag så jeg han lå naken der. Da jeg gikk opp for å se litt senere lå han og onanerte! Jeg ble helt satt ut. Det burde ikke gå an å gjøre sånt i et nabolag med barnefamilier. Det er jo blotting! Anonymkode: baf83...fe2 Har du tenkt på at han kanskje tenker på deg mens han onanerer? Anonymkode: ca844...2c7 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #17 Skrevet 8. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Naboen vår ligger på verandaen og runker! Hvis jeg går opp i et rom i 2. etasje i huset vårt og ser ned mot naboens hus, kan jeg se inn på litt av verandaen deres. I dag så jeg han lå naken der. Da jeg gikk opp for å se litt senere lå han og onanerte! Jeg ble helt satt ut. Det burde ikke gå an å gjøre sånt i et nabolag med barnefamilier. Det er jo blotting! Anonymkode: baf83...fe2 Han vet nok om at du har funnet ut av det Anonymkode: 5588a...919 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #18 Skrevet 8. august 2020 Da jeg var ung bodde jeg et år i Paris. Fra rommet mitt kunne seg se over gårdsplassen til naboleilighetene. De hadde matte glass på toalettet som vendte ut mot bakgården. Når det var mørkt ute og man hadde lys på badet kunne jeg se skyggene av det som foregikk, ikke bare når noen satt på do, men også dersom noen runket. Det skjedde ofte. Anonymkode: 97e35...833
Tessa12 Skrevet 8. august 2020 #19 Skrevet 8. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Naboen vår ligger på verandaen og runker! Hvis jeg går opp i et rom i 2. etasje i huset vårt og ser ned mot naboens hus, kan jeg se inn på litt av verandaen deres. I dag så jeg han lå naken der. Da jeg gikk opp for å se litt senere lå han og onanerte! Jeg ble helt satt ut. Det burde ikke gå an å gjøre sånt i et nabolag med barnefamilier. Det er jo blotting! Anonymkode: baf83...fe2 Du gikk opp for å se en gang til, det sier vel mer om deg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #20 Skrevet 8. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Naboen vår ligger på verandaen og runker! Hvis jeg går opp i et rom i 2. etasje i huset vårt og ser ned mot naboens hus, kan jeg se inn på litt av verandaen deres. I dag så jeg han lå naken der. Da jeg gikk opp for å se litt senere lå han og onanerte! Jeg ble helt satt ut. Det burde ikke gå an å gjøre sånt i et nabolag med barnefamilier. Det er jo blotting! Anonymkode: baf83...fe2 Men hvorfor i all videste verden gikk du opp igjen for å sjekke da? Det er forøvrig du som er en kikker, ikke han som er en blotter... Anonymkode: 944bf...124 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå