AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Hun er under 18, jeg er 20. Hun har mye tilfeldig sex. Hun bruker ikke rusmidler, nesten aldri alkohol heller, gjør det bra på skolen og alt ser bra ut. Men det er dette andre, med sjekking, pulevenner og mange ONS som bekymrer meg. Hun ser ikke problemet selv. Anonymkode: c7dc6...8ea
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Så lenge hun er over seksuell lavalder, bruker beskyttelse i form av piller/kondom og sexen er samtykkende for begge parter så ser ikke jeg heller problemet? Hun er vel snart myndig(regner jeg med) og må bare få styre sitt eget seksualliv. Anonymkode: 7589c...282 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Hva er det som bekymrer deg? Har hun dårlig selvtillit og byr seg frem for å bli sett? Anonymkode: 8ea0a...c11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Nei, ikke noe sånt. Hun er en tøffing på alle måter. For henne er dette lystbetont, tror jeg. Hun har bare alt for mange partnere etter min smak og er veldig ung. Tenket på rykte og sånn. Anonymkode: c7dc6...8ea
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Det er desverre sånn at jenter får rykte som løse,imens gutta har draget.... Hun kan kanskje ende opp som litt følelsesmessig avstumpet hvis hun fortsetter. Anonymkode: 24aaf...45e 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Ser ikke problemet her. Søstra di er sexgærn og må lov til å få utløp for dette. Dagens 18-åringer får ikke samme "løse rykte" som de gjorde før i tiden. Helt normalt å knulle rundt i dag. Anonymkode: a3c3b...3ae
Cinnamondiva Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Skjønner godt at du er bekymret, jeg var sånn før, det er virkelig ikke noe bra. Og mennnene kan være skumle og man kan bli sett veldig ned på. Ta en ordentlig prat med henne😇få henne til å slutte 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 Nei, ærlig talt, dette har du ikke noe med. Jeg er 37 og godt gift i dag, men skulle egentlig ønske jeg hadde benytta sjansen og pult mer rundt som jeg hadde lyst til da jeg var ung og lovende. Så lenge hun har sikker sex er det hennes sak. Folk som mener ting som dette har noe som helst betydning og ønsker å spre «dårlig rykte» er de som har problemer, med en utrolig gammeldags holdning. Anonymkode: 5d004...687 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke noe sånt. Hun er en tøffing på alle måter. For henne er dette lystbetont, tror jeg. Hun har bare alt for mange partnere etter min smak og er veldig ung. Tenket på rykte og sånn. Anonymkode: c7dc6...8ea Så fordi hun har et mer balansert, sunt og moderne kvinnesyn enn deg, Ts, så er du bekymret for henne? For en oppegående kvinne er aldri en mann (eller kvinne) som ville funnet på å kalle en dame som har sex for gledens skyld for «løs» en potensiell partner. Hun har derfor intet å tape. Hun mister som potensielle partnere menn som kaller kvinner løse. Og det, Ts, er ikke et tap. Anonymkode: 45626...02d 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 Det mest bekymringsverdige her, er at du er informert om ditt søskens sexliv. Dernest at du mener noe som helst om det. Og til slutt at du diskuterer det med andre. Håper det bare er tull, men jeg skjønner at det ikke trenger å være det. Anonymkode: c3433...5b1 1
Stoltskeiv Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 Hvordan vet du sikkert at hun ikke bruker alkohol?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå