Gå til innhold

Er du orgasmeavhengi ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Har du onanert idag ? 1 2 3 4 106 

Av AnonymBruker, Juni 7, 2013

Tråden  "Har du onanaiert idag"   Ser uttil å  tone øverst på listen over antall  visninger / kommentarer. m/ drøyt 400.000 visninger, og 2100 under kommentarfeltet.  

Orgasme er noe mange har opplevd, og  som mange føler så   lystbetont at  de etterhvert   har  fått eit   avhengihetsforhold til   igjennom regelmssig sex saman med  partner  eller   ronking av penis  hos  menn , og   stimulering av clitorrisen hos kvinner.   

Når menn ronker / onanierer   eller har sex opplever de oftest  å komme til eit punkt der sæduttømmingen ikkje kan stanses, og hjærnen   blir satt utav spel / orgasme.    Styrken  på orgasmen er m.a. avhengi  av mengden  sæd som ligg lagret i prostataen.      Mange menn føler er fysisk /  psykisk tretthet umiddelbart etter en orgasme, og blir sløvet og tretthetsfølelse.
   Nå har  Forskere  forlengst hevdet at regelmessig ronking / onaniering hos menn har en forbyggende effekt på prostatakreft.  

Mange har diskre  gått til anskaffelse av sexhjelpemidler  for dermed  å få frigjordt den sexuelle nytelsesenergien igjennom orgasmen.   

Orgasmefølelsen hos menn og kvinner er troleg ikkje samanlignbar, og de kan  ikkje måle /  indetifisere med hverandres følelser under  orgasmen.

Er du blandt dem føler orgasmen så lystbetont at de er orgasmeavhengi ?

•  
  •  

• 2 100 svar
Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, på en positiv måte.

Og mannen sikrer seg daglig sædtømming pga kreftforebygging, med eller uten min hjelp, og enten han har lyst eller ikke.

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
29 minutter siden, Hunmedham skrev:

Ja, på en positiv måte.

Og mannen sikrer seg daglig sædtømming pga kreftforebygging, med eller uten min hjelp, og enten han har lyst eller ikke.

https://www.klikk.no/helse/doktoronline/sykdommer/forebygge-risiko-for-prostatakreft-med-onani-2511774

Regelmessig onani, og sædtømming bidrar til  fonybar sæd, og   skal ifølge forskningen virke forby  det til eggende på protatakreft.   Så damer må ta det til etterretnning dersom han føler er større sexbehov, og kan vera forseint den dagen han får diagnosen prostatakreft og ein ikkje vet hviklen skjebne det får.

AnonymBruker
Skrevet

På en måte, jeg trenger å lette på trykket innimellom, men jeg er ikke lenger der at jeg må ha det flere ganger om dagen, kan godt la det gå et par dager mellom hver utløsning. 

Anonymkode: 4af53...c82

Gjest Warrior
Skrevet

Ja er vel kanskje det. Minst en gang for dagen. Dagen blir ikke den samme uten. 

Skrevet

Onanerer hver dag, noen ganer 2 ganger daglig, det er et behov jeg har, lette på trykket 🙈

Skrevet (endret)

Jeg ronker sjelden for å bli kåt, jeg ronker for at jeg allerede er kåt... ikke hver gang jeg ronker da, men jeg blir nesten kåt av ingenting og har ereksjon ca 20-30 ganger daglig...

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg ronker sjelden for å bli kåt, jeg ronker for at jeg allerede er kåt... ikke hver gang jeg ronker da, men jeg blir nesten kåt av ingenting og har ereksjon ca 20-30 ganger daglig...

Gris!!Derfor du svarer på seksualitetsforumet hele tiden🙄

Anonymkode: 3620f...f9f

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gris!!Derfor du svarer på seksualitetsforumet hele tiden🙄

Anonymkode: 3620f...f9f

De største grisene er nok de som sier at andre er griser...det er et Japansk visdomsord🙄 ...og det er forbundet med misunnelse og maktordbruk over andres lykke og kjærlighet... og en god del avsporinger på KG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...