Gjest Anonym Bruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 (endret) Har du onanert idag ? 1 2 3 4 106 Av AnonymBruker, Juni 7, 2013 Tråden "Har du onanaiert idag" Ser uttil å tone øverst på listen over antall visninger / kommentarer. m/ drøyt 400.000 visninger, og 2100 under kommentarfeltet. https://forskning.no/menneskekroppen-sex/2013/03/hva-skjer-i-kroppen-under-en-orgasme https://www.ung.no/oss/sex/31997.html Orgasme er noe mange har opplevd, og som mange føler så lystbetont at de etterhvert har fått eit avhengihetsforhold til igjennom regelmssig sex saman med partner eller ronking av penis hos menn , og stimulering av clitorrisen hos kvinner. Når menn ronker / onanierer eller har sex opplever de oftest å komme til eit punkt der sæduttømmingen ikkje kan stanses, og hjærnen blir satt utav spel / orgasme. Styrken på orgasmen er m.a. avhengi av mengden sæd som ligg lagret i prostataen. Mange menn føler er fysisk / psykisk tretthet umiddelbart etter en orgasme, og blir sløvet og tretthetsfølelse. Nå har Forskere forlengst hevdet at regelmessig ronking / onaniering hos menn har en forbyggende effekt på prostatakreft. Mange har diskre gått til anskaffelse av sexhjelpemidler for dermed å få frigjordt den sexuelle nytelsesenergien igjennom orgasmen. Orgasmefølelsen hos menn og kvinner er troleg ikkje samanlignbar, og de kan ikkje måle / indetifisere med hverandres følelser under orgasmen. Er du blandt dem føler orgasmen så lystbetont at de er orgasmeavhengi ? 2 100 svar Endret 8. august 2020 av Anonym Bruker
Hunmedham Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Ja, på en positiv måte. Og mannen sikrer seg daglig sædtømming pga kreftforebygging, med eller uten min hjelp, og enten han har lyst eller ikke.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 29 minutter siden, Hunmedham skrev: Ja, på en positiv måte. Og mannen sikrer seg daglig sædtømming pga kreftforebygging, med eller uten min hjelp, og enten han har lyst eller ikke. https://www.klikk.no/helse/doktoronline/sykdommer/forebygge-risiko-for-prostatakreft-med-onani-2511774 Regelmessig onani, og sædtømming bidrar til fonybar sæd, og skal ifølge forskningen virke forby det til eggende på protatakreft. Så damer må ta det til etterretnning dersom han føler er større sexbehov, og kan vera forseint den dagen han får diagnosen prostatakreft og ein ikkje vet hviklen skjebne det får.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 På en måte, jeg trenger å lette på trykket innimellom, men jeg er ikke lenger der at jeg må ha det flere ganger om dagen, kan godt la det gå et par dager mellom hver utløsning. Anonymkode: 4af53...c82
Gjest Warrior Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Ja er vel kanskje det. Minst en gang for dagen. Dagen blir ikke den samme uten.
Jentegutt Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Onanerer hver dag, noen ganer 2 ganger daglig, det er et behov jeg har, lette på trykket 🙈
Bamseklemmer Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 (endret) Jeg ronker sjelden for å bli kåt, jeg ronker for at jeg allerede er kåt... ikke hver gang jeg ronker da, men jeg blir nesten kåt av ingenting og har ereksjon ca 20-30 ganger daglig... Endret 8. august 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #8 Skrevet 9. august 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Jeg ronker sjelden for å bli kåt, jeg ronker for at jeg allerede er kåt... ikke hver gang jeg ronker da, men jeg blir nesten kåt av ingenting og har ereksjon ca 20-30 ganger daglig... Gris!!Derfor du svarer på seksualitetsforumet hele tiden🙄 Anonymkode: 3620f...f9f 1
Bamseklemmer Skrevet 9. august 2020 #9 Skrevet 9. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gris!!Derfor du svarer på seksualitetsforumet hele tiden🙄 Anonymkode: 3620f...f9f De største grisene er nok de som sier at andre er griser...det er et Japansk visdomsord🙄 ...og det er forbundet med misunnelse og maktordbruk over andres lykke og kjærlighet... og en god del avsporinger på KG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå