Gå til innhold

Trener du som prøver å gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått ned 20kg kun ved kosthold. Men nå som vekten er innenfor «normalen» har det gått veldig sakte, men vil enda ned 8kg. Så hjelper det med trening? Har jogget et par ganger men merker at jeg blir veldig sulten etterpå. 

Anonymkode: 0079f...eff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med -20kg! :duskedame:

Det hjelper selvsagt med trening, men størst inhugg i kaloriene kan man alltid gjøre per kosthold. Og det vil alltid gå saktere etterhvert som du går ned, grenser for hvor lavt i kalorier man kan ligge forsvarlig sett. Men om du vil ha noe som brenner mye men som ikke er så slitsomt, så er svømming alfa og omega:) Det gjør alltid meg ekstremt sulten, så for å ikke hive i meg for mye mat etterpå pleier jeg å spise en banan på vei ut av garderoben på vei til bilen/bussen.

Anonymkode: a8519...3c3

• Liker 1
Skrevet

Nei

Jeg har nok med å bruke viljestyrken min på kosten, har ikke nok viljestyrke til begge deler

Har derimot begynt å gå til jobb, 30 min, men det er fordi jeg koser meg med det

• Liker 2
Skrevet

-30 kg og har ikke trent annet enn å gå litt tur som normale folk gjør innimellom. Er nå relativt innenfor normalen og skal ned ca 5-10 kg til, kommer til å begynne å legge inn trening utover høsten og vinteren. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg løper 5 ganger i uka 🙂 ikke begynt med styrketrening enda, men det kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Nesten -40 kg her. Ja, trener en god del nå. Har alltid likt å være i aktivitet, selv når jeg var på mitt største. Overgangen var ikke så stor til å begynne å trene, men måtte bygge meg opp gradvis. I begynnelsen gikk jeg bare tur. Etterhvert sørget jeg for å få opp pulsen (på ski). Det er først når jeg begynte å nærme meg normalvekt at jeg virkelig begynte å ta i, men da var også kondisen blitt rimelig bra etter mye skigåing bl.a. :) Nå jogger/løper jeg en del kilometer og sykler (med tunge gir og høy fart). 

Anonymkode: cc031...bc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...