AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Hei ! Naboen min har siden starten av mai hatt fester hos seg 5-6 ganger, en gang var det sikkert 50 stk der. De hadde fest i går og, er jo ikke min sak- MEN , jeg er kontaktlæreren til dattera deres , og jeg har elever i klassen som har nær familie i risikosonen og jeg er gravid, og har et barn med astma. De sier jo at astma ikke skal gjøre det noe særlig verre, men tror ikke helt på at det ikke skal bli verre for en som allerede sliter med pusten enn en "vanlig ". Kjenner jeg blir provosert over at de har fester, men jeg har jo en slags dobbeltrolle her, så kan jo ikke være den sure naboen når jeg må samarbeide så tett med foreldrene. Anonymkode: 43717...a54
Muskath Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Du trenger da ikke være den sure naboen. Du kan ta det opp med foreldrene på en saklig og OK måte. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hei ! Naboen min har siden starten av mai hatt fester hos seg 5-6 ganger, en gang var det sikkert 50 stk der. De hadde fest i går og, er jo ikke min sak- MEN , jeg er kontaktlæreren til dattera deres , og jeg har elever i klassen som har nær familie i risikosonen og jeg er gravid, og har et barn med astma. De sier jo at astma ikke skal gjøre det noe særlig verre, men tror ikke helt på at det ikke skal bli verre for en som allerede sliter med pusten enn en "vanlig ". Kjenner jeg blir provosert over at de har fester, men jeg har jo en slags dobbeltrolle her, så kan jo ikke være den sure naboen når jeg må samarbeide så tett med foreldrene. Anonymkode: 43717...a54 Send en bekymring til smittevernoverlegen i kommunen din. Anonymkode: be4f6...26c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Jeg kan leve med at naboer har fest en sjelden gang i helgene. Blir det høy musikk og skrål i hverdagen så blir det et problem. Anonymkode: e146b...f2d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Meld fra til politiet. Anonymkode: fe511...939 3
Iceman Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Med engang klokken blir 23 så ringer du politiet angående festbråk. 3
NorthernLight Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Meld ifra til politiet. Det er pandemi og sånne folk trenger en lærepenge. 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan leve med at naboer har fest en sjelden gang i helgene. Blir det høy musikk og skrål i hverdagen så blir det et problem. Anonymkode: e146b...f2d Bråk er ikke et problem., tenker mer på smitte. I hvert fall når jeg og klassen må omgås. Ts Anonymkode: 43717...a54
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 FHI ber folk melde ifra. Anonymkode: 8671c...916 3
Anbefalte innlegg