AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Del Skrevet 8. august 2020 Altså, hva tenker dere om en liten diskret nesepiercing? Er vel ikke veldig trendy nå men.... og hva tenker dere om damer som tar/får en slik liten diskret diamant ish piercing i nesen når hun er 40 år? Anonymkode: e5411...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Del Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså, hva tenker dere om en liten diskret nesepiercing? Er vel ikke veldig trendy nå men.... og hva tenker dere om damer som tar/får en slik liten diskret diamant ish piercing i nesen når hun er 40 år? Anonymkode: e5411...c3f Hvorfor var det så viktig å ta med alderen? Selv så er jeg midt i 30-årene og har en liten diskré nesepirercing. Har ikke fått noe som som helst negativt tilbakemelding eller blikk fra andre på det. Så det du prøver på nå er og bagatellisere noe som er ett valg opp til enhver person. Anonymkode: 15293...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Del Skrevet 8. august 2020 Velkommen etter? Anonymkode: 6a1db...c0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Del Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor var det så viktig å ta med alderen? Selv så er jeg midt i 30-årene og har en liten diskré nesepirercing. Har ikke fått noe som som helst negativt tilbakemelding eller blikk fra andre på det. Så det du prøver på nå er og bagatellisere noe som er ett valg opp til enhver person. Anonymkode: 15293...a25 Helt ærlig så er jeg 40 år selv, og har veldig lyst på en sånn liten stenpiercing i nesen. Men litt redd jeg er for gammel, at jeg blir tatt for å være tryhardforeveryoung. Derfor spurte jeg på den måten😏 Anonymkode: e5411...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Del Skrevet 8. august 2020 Jeg er 51 og har en tynn ring i ene nese vingen. Har hatt ring/dobb i nesen siden jeg var 20 så det er en del av meg. Tidligere hadde jeg en stil som passer til nesepynt/ring, men fortsatte å ha pynt selv om jeg har blitt mer streit Anonymkode: 33b19...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Del Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig så er jeg 40 år selv, og har veldig lyst på en sånn liten stenpiercing i nesen. Men litt redd jeg er for gammel, at jeg blir tatt for å være tryhardforeveryoung. Derfor spurte jeg på den måten😏 Anonymkode: e5411...c3f Hvis du skal bry deg om hva andre måtte mene om det så er det bra mye du må lære vær pga din alder. Gjør det du har lyst til og vær fornøyd med det. Anonymkode: 15293...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Del Skrevet 8. august 2020 Synes det kan se delikat ut med en liten diamant der, det er kanskje den eneste piercinger jeg kan "leve med", bortsett fra enkle hull i ørene da. Men kommer heller ikke unna at jeg egentlig alltid har syntes piercinger er veldig harry og dårlig stil🥴 Men så er jeg ikke så fan av kroppskunst generelt. Men uansett, så tenker jeg du må gjøre som DU vil. Det vil alltid være noen som mener du kler deg feil, ter deg feil osv. Man kan aldri tilfredsstille alle publikum, og da kan man like greit gjøre som man selv vil 😊 Anonymkode: 3023e...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #8 Del Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det kan se delikat ut med en liten diamant der, det er kanskje den eneste piercinger jeg kan "leve med", bortsett fra enkle hull i ørene da. Men kommer heller ikke unna at jeg egentlig alltid har syntes piercinger er veldig harry og dårlig stil🥴 Men så er jeg ikke så fan av kroppskunst generelt. Men uansett, så tenker jeg du må gjøre som DU vil. Det vil alltid være noen som mener du kler deg feil, ter deg feil osv. Man kan aldri tilfredsstille alle publikum, og da kan man like greit gjøre som man selv vil 😊 Anonymkode: 3023e...2ee Godt poeng. 😊 får gruble på d litt til. Jeg har ikke vært fan av nesepiercinger før, men nå syns jeg d ser så fint ut. Det er jo ikke verre enn at jeg kan ta den ut om jeg ikke liker det. Men litt greit å lufte en tanke😏 Anonymkode: e5411...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. august 2020 #9 Del Skrevet 10. august 2020 På 8.8.2020 den 13.55, AnonymBruker skrev: Altså, hva tenker dere om en liten diskret nesepiercing? Er vel ikke veldig trendy nå men.... og hva tenker dere om damer som tar/får en slik liten diskret diamant ish piercing i nesen når hun er 40 år? Anonymkode: e5411...c3f Bry deg nå ikke om hva andre tenker da, det viktigste er hva du syntes. Jeg er 32 og tok piercing i nesa i fjor, hva som er trendy, alder og hva andre ville tenke var ikke i mitt hode i det hele tatt. Føler meg fin jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 10. august 2020 #10 Del Skrevet 10. august 2020 Jeg synes det er pent, uansett alder. Det er litt som med sminke og andre typer smykker, det er ikke alle som kler alt, men de fleste kler noe pent og enkelt. Jeg har minst tolv forskjellige smykker til nesepiercingen min, og for det meste velger jeg den enkleste krokbolten jeg har, enten med en liten yin/yang på eller en som er helt svart/blå/rød. Akkurat nå har jeg en svart ring i, men jeg kommer til å bytte tilbake til denne så snart jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #11 Del Skrevet 12. august 2020 Hva andre tenker skal du ikke bry deg om i det hele tatt. Vær deg selv så blir du akseptert som du er, med eller uten piercing, uansett alder. Noen er idioter og bryr seg, de skal ikke du bry deg om. Normale mennesker lar folk få gjøre som de vil. Selv har jeg satt intimpiercing i godt voksen alder. Det var kjempegøy, bare en vet om den da 😘 Anonymkode: a2a0d...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå