AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Del Skrevet 8. august 2020 Jeg ønsker å prøve match pulver te. Hvor kan jeg kjøpe god kvalitet og hva anbefaler dere? Nettbutikker og vanlig butikker ønskes foreslått Legg gjerne til deres erfaring med denne teen også Anonymkode: fe4f2...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Del Skrevet 8. august 2020 Matcha* Anonymkode: fe4f2...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Del Skrevet 9. august 2020 Handler te hos Norges tehus. Bestilt matcha fra de ved en anledning og var veldig fornøyd med den Anonymkode: 3e6db...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citpensacola Skrevet 10. august 2020 #4 Del Skrevet 10. august 2020 (endret) Kan varmt anbefale Spill The Tea: https://spillthetea.no/produktkategori/gronnte/matcha/ Der har de bryggeguider også. Et av de ytterst få stedene man får handlet skikkelig te her i landet. Endret 10. august 2020 av Citpensacola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Del Skrevet 11. oktober 2020 Fyyyy for en pris! Kjøpte i Køben i sommer, ca 70 danske for en boks på 50 g. Kan anbefales hvis noen skal til Danmark når det en gang blir lov igjen 😛 Anonymkode: a21b3...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Del Skrevet 11. oktober 2020 Det smaker død. Hilsen fra en som liker omtrent alt. Jeg kan tilogmed innta ting jeg ikke liker, men her kom jeg virkelig til kort. Anonymkode: 5bd1c...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #7 Del Skrevet 11. oktober 2020 Liker te, men synes denne smakte gress. Kjøpt billig på innvandrer butikk, så kanskje det faktisk var hageavfall 🤭 Anonymkode: 6de5b...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #8 Del Skrevet 11. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det smaker død. Hilsen fra en som liker omtrent alt. Jeg kan tilogmed innta ting jeg ikke liker, men her kom jeg virkelig til kort. Anonymkode: 5bd1c...a35 Søtet du det, da? Jeg synes bare den er god søtet og med havremelk. Bruker kaffesirup som søtning😋 Anonymkode: a21b3...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #9 Del Skrevet 11. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker te, men synes denne smakte gress. Kjøpt billig på innvandrer butikk, så kanskje det faktisk var hageavfall 🤭 Anonymkode: 6de5b...515 Vet det finnes «ordentlig» og «fake» matcha som med alt annet. Den skal visst være knæsj grønn, men da koster det jææævlig mye Anonymkode: a21b3...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå