Gå til innhold

Matcha pulver/te

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å prøve match pulver te. Hvor kan jeg kjøpe god kvalitet og hva anbefaler dere? 

Nettbutikker og vanlig butikker ønskes foreslått :)

Legg gjerne til deres erfaring  med denne teen også :)

Anonymkode: fe4f2...4f8

AnonymBruker
Skrevet

Matcha*

Anonymkode: fe4f2...4f8

AnonymBruker
Skrevet

Handler te hos Norges tehus. Bestilt matcha fra de ved en anledning og var veldig fornøyd med den :) 

Anonymkode: 3e6db...878

• 2 måneder senere...
Skrevet

Fyyyy for en pris! Kjøpte i Køben i sommer, ca 70 danske for en boks på 50 g. Kan anbefales hvis noen skal til Danmark når det en gang blir lov igjen 😛 

Anonymkode: a21b3...eb1

Skrevet

Det smaker død. Hilsen fra en som liker omtrent alt. Jeg kan tilogmed innta ting jeg ikke liker, men her kom jeg virkelig til kort. 

Anonymkode: 5bd1c...a35

Skrevet

Liker te, men synes denne smakte gress. Kjøpt billig på innvandrer butikk, så kanskje det faktisk var hageavfall 🤭

Anonymkode: 6de5b...515

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det smaker død. Hilsen fra en som liker omtrent alt. Jeg kan tilogmed innta ting jeg ikke liker, men her kom jeg virkelig til kort. 

Anonymkode: 5bd1c...a35

Søtet du det, da? Jeg synes bare den er god søtet og med havremelk. Bruker kaffesirup som søtning😋

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker te, men synes denne smakte gress. Kjøpt billig på innvandrer butikk, så kanskje det faktisk var hageavfall 🤭

Anonymkode: 6de5b...515

Vet det finnes «ordentlig» og «fake» matcha som med alt annet. Den skal visst være knæsj grønn, men da koster det jææævlig mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...