AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Har dere opplevd å være gravid med en fyr dere absolutt ikke hadde lyst på barn med? Det er mitt største mareritt.. Å skulle oppdra barnet til en fyr man enten har ligget med en gang og ikke har følelser for, eller en som kanskje har utnyttet deg og som man ikke kan fordra trynet på. Og forresten; Hva slags krav har dere til en dere skal ha barn med? Tenker dere på utseende mest, eller om han passer som familiefar? Anonymkode: 27f0e...db7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Ja, jeg valgte å ta abort. Har i dag barn med verdens mest fantastiske fyr og angrer ikke. Anonymkode: 9af40...f41 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Jeg klarer ikke ha sex med menn jeg avskyr, så problemstillingen kan ikke skje. Anonymkode: c2a15...820 6
Flamme Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke ha sex med menn jeg avskyr, så problemstillingen kan ikke skje. Anonymkode: c2a15...820 Hva er vitsen med å svare i tråden her da? Var vel ikke det hun spurte om? 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Selvsagt er det situasjonen for mange. Spesielt de som har kvaler med å ta abort. Og spesielt mange menn tror jeg har brent seg på det der, damer som lyver om P pille bruk osv. Hadde ikke vært så mye skilsmisser hvis flertallet hadde fått barn med en de virkelig elsket og forgudet tror jeg. Anonymkode: 462c9...c6b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke ha sex med menn jeg avskyr, så problemstillingen kan ikke skje. Anonymkode: c2a15...820 Hun sa ikke menn man avskyr, hun sa bare en man ikke ville ha barn med. Det skjer da sikkert hver kveld et eller annet sted, at noen har sex med noen de ikke akkurat ser på som den store kjærligheten. Kjipt å bli gravide da, og det skjer jo ganske ofte, dessverre Anonymkode: 462c9...c6b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Ja 2 ganger har jeg blitt gravid med menn jeg ikke vil ha barn med. Tok abort begge gangene for var ikke planlangt. Og brukte faktisk hormonspiralen. Så var ikke min feil at det skjedde. Anonymkode: edb5d...8ab
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 Selvfølgelig har jeg ikke vært i den situasjonen. Ligger ikke rundt. Anonymkode: bef52...bbf
Flamme Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig har jeg ikke vært i den situasjonen. Ligger ikke rundt. Anonymkode: bef52...bbf Hvorfor orker du å svare her da? 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 Ja. Tok abort, selv om det var veldig vondt og både fysisk og psykisk krevende. Angrer ikke, han er syk i hodet. Anonymkode: 1d3a8...af3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 39 minutter siden, Flamme skrev: Hvorfor orker du å svare her da? Fordi det er det ts spør om. Hva er ditt bidrag i tråden? Anonymkode: bef52...bbf 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja 2 ganger har jeg blitt gravid med menn jeg ikke vil ha barn med. Tok abort begge gangene for var ikke planlangt. Og brukte faktisk hormonspiralen. Så var ikke min feil at det skjedde. Anonymkode: edb5d...8ab Oj Shit, uflaks! Anonymkode: c8760...1e1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #13 Skrevet 8. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere opplevd å være gravid med en fyr dere absolutt ikke hadde lyst på barn med? Det er mitt største mareritt.. Å skulle oppdra barnet til en fyr man enten har ligget med en gang og ikke har følelser for, eller en som kanskje har utnyttet deg og som man ikke kan fordra trynet på. Og forresten; Hva slags krav har dere til en dere skal ha barn med? Tenker dere på utseende mest, eller om han passer som familiefar? Anonymkode: 27f0e...db7 Krav? At vi er lykkelig gift, noe som innebærer at vi elsker hverandre og at han er til å stole på. Anonymkode: 9ed18...cda
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #14 Skrevet 8. august 2020 Man ligger jo ikke med noen man misliker Anonymkode: d36c3...c04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå