Gå til innhold

Har du problemer med å få logget inn og betalt på H&M`s nettside

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har det stort sett alltid. Det legger seg et grått filter over siden og den fryser. Tar lang tid før jeg får logget inn
og enda lengre tid før jeg klarer å gjennomføre en betaling. Det kan hende det er et tegn fra oven, men jeg velger
å ikke tro det. :jolie: Er det bare meg eller? 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk nettopp lagt inn en bestilling og betalte via PayPal. Ingen problemer. Kan ikke huske å ha opplevd det tidligere heller. Så da er det nok bare deg! :ler: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har bare polyesterdrit laget av barnehender i Bangladesh uansett, så ja, et tegn fra oven.

Anonymkode: 7de75...2ac

AnonymBruker
Skrevet

Prøv en annen nettleser. 

Anonymkode: cdb59...cb6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hallais. Har jobbet for H&Ms nordiske kundeservice/backoffice og de har stadig tekniske problemer og tilfeldige glitches som påvirker én eller flere brukere om gangen.

Prøv å slette cookies osv og se om det hjelper (hvis du bruker nettleser). Eller prøv via app. Hvis ingen av delene hjelper så anbefaler jeg å ta kontakt med kundeservice, så får de IT-avdelingen til å ta en titt på brukeren din.

Anonymkode: bb585...e17

• Liker 3
Skrevet

Jeg byttet nettleser og sannelig løste det seg. Det er nå det er bra priser og salg! :mynona:
Takk for hjelp og innspill. 🏵️

• Liker 1
Skrevet

...men forresten: hvordan kan man gi tilbakemelding på plagg som er kjøpt der? Jeg finner det ikke ut. :klo: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Hoppetaujenta said:

...men forresten: hvordan kan man gi tilbakemelding på plagg som er kjøpt der? Jeg finner det ikke ut. :klo: 

Ja, det funker heller ikke for meg. Kommer meg bare inn på siden også er det ikke noe mulighet til å legge igjen kommentar...

Anonymkode: 5be83...dbd

Skrevet

Da er det helt klart flere ting som virker/virker ikke i det hele tatt der. :glare:  Jeg ville gjerne ha gitt tilbakemelding,
fordi tre ting i beskrivelsen av et plagg...som skal være der...er der ikke. Viktig at folk får vite slikt syns jeg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Da er det helt klart flere ting som virker/virker ikke i det hele tatt der. :glare:  Jeg ville gjerne ha gitt tilbakemelding,
fordi tre ting i beskrivelsen av et plagg...som skal være der...er der ikke. Viktig at folk får vite slikt syns jeg. 

Ja, det er mye rart på den siden... For meg er det sånn at dersom jeg bruker Safari som nettleser og går til betaling, så må macbooken jobbe så hardt og blir så overopphetet at hele laptopen krasjer. Dette har skjedd på begge macbookene mine. Har aldri skjedd på andre sider før, så skjønner ikke at det er mulig at et så stort selskap har så dårlige systemer....

Anonymkode: 5be83...dbd

• Liker 1
Skrevet

Har heller aldri problemer noe annet sted. H&M må skjerpe seg syns jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Da forsøker jeg et spørsmål til her: er det en bra ting man har bruk for dette medlemskapet som de mener
at en bør ha? Er det mere pluss i det, enn bare reklame for ting en ikke vil ha? Jeg vurderer det nemlig. :klo: 

Skrevet
På 9.8.2020 den 9.10, Hoppetaujenta skrev:

Da forsøker jeg et spørsmål til her: er det en bra ting man har bruk for dette medlemskapet som de mener
at en bør ha? Er det mere pluss i det, enn bare reklame for ting en ikke vil ha? Jeg vurderer det nemlig. :klo: 

Alltid gratis frakt og retur og av og til får man rabattkuponger, tilbud etc. Men man lever godt uten dette medlemskapet altså! :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...