Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo 

Er det normalt å bli kvalm av klærne man bruker i kvalmeperioden i første trimester? Har et par klesplagg jeg ikke orker å bruke mer, kommer det til å gå over? 

Hilsen kvalm i uke 10

Anonymkode: 1ed1c...e9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo 

Er det normalt å bli kvalm av klærne man bruker i kvalmeperioden i første trimester? Har et par klesplagg jeg ikke orker å bruke mer, kommer det til å gå over? 

Hilsen kvalm i uke 10

Altså, blir du kvalm av å se på enkelte klær? Eller av å ha de på deg pga de strammer? 

Tror ikke det er så vanlig å bli kvalm av å se på klær 😄

Anonymkode: c6549...18c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hallo 

Hilsen kvalm i uke 10

Jeg skjønner hva du mener, er i uke 11, og er veldig kvalm. Men litt av og på. Har noen klesplagg som jeg ser i klesskapet og merker at jeg nesten blir kvalm av å se. Vet ikke om det går over.

Anonymkode: 4f9da...382

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok vanlig å bli kvalm av å se ulike ting, ja. 

Anonymkode: 1d6ad...191

AnonymBruker
Skrevet

Ikke relatert til graviditet, men jeg måtte kvitte meg med en del klær jeg brukte i perioden etter en stor operasjon. Ga assosiasjoner til mye smerte og vondt, og litt kvalme også (pga medisiner). Så jeg forstår deg :) Hva med å legge de lengst bak i klesskapet, og kanskje ta de frem igjen når du ikke er gravid lengre? 

Anonymkode: a3a3d...4ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det helt likt angående et par BH-er som jeg kjøpte tidlig i svangerskapet fordi puppene vokste og jeg trengte noe mer behagelig. Baby er 11 måneder nå og selv om jeg ikke BLIR kvalm av å se på de, så kommer minnet av kvalmen tilbake og jeg klarer ikke å bruke de. 

Veldig snålt 😄 

Anonymkode: 5bbe7...0e4

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, blir du kvalm av å se på enkelte klær? Eller av å ha de på deg pga de strammer? 

Tror ikke det er så vanlig å bli kvalm av å se på klær 😄

Utifra svarene du får så må jeg bare innrømme at jeg tok feil 😄 Jeg får bare prise meg lykkelig for å ha sluppet unna så heftig kvalme da 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er en bluse som jeg hadde i starten, og en bukse som jeg har brukt en del da alt annet begynte å stramme, og et sjal som jeg brukte mye akkurat da. 

Mer at det gir assosiasjoner til akkurat den perioden😅 blir jo ikke kvalm i den forstand av brekninger osv, men får litt rynker på nesen.. Hehe. 

Bruker ikke de så særlig mye akkurat da nei.. Hehe. Men godt det ikke bare er meg, trodde jeg var rar haha 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...